Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

macholeostar schreef:hahah die ukk lijkt er wel veel op!
maar het is egt een shetlanderx mini shetlander zeiden die mensen want anders ;laten ze gertje ook niet op een vrij grote shetlander merrie dekken (het is een hengstje)
en die blacky browny liegt ook want ze stuurt me ook booze mailtjes.
Dus qua grootte maakt het niet uit alleen dan krijg je meestal wel een kleiner veulen!

blackybrowny schreef:ja maar van de eigenaren mag jeop wickey(1) zitten dus ik weet niet of ht verstandig is naar hun te luisteren
en ik weet 100% zeker dat het een fallabella is want ik heb de PAPIEREN gezien.
en ik hoop dat nu de discussie hierover voor bij is.
en de pony was zeker nog geen 4 dat weet ik zeker
xxx

Ramona_lief schreef:Ten eerste, schrijf gewoon ABN!! Dat leer je op school dus waarom zou je het niet gewoon ook gebruiken!
Deze pony is imo ook veel te jong. En het lijkt idd erg op een Fallebella.
Woezel: Doe alsjeblieft niet of je de koninging van Bokt bent. Ze gaf je een tip, en die was niet onaardig.
Miss_Montana schreef:Tja, wat kan ik zeggen. Ik snap eigenlijk niets meer van bokt.nl. Hier loopt iedereen de TS de grond in te boren terwijl op een ander forum iets soortgelijks gebeurt en daar is alleen maar lovende kritiek. En dat terwijl het daar zeker is dat er op een 1 jarige gezeten word, TS geeft het zelf toe. Hier is men niet eens zeker of hij jonger dan 3 is en de TS word gek van alle kritiek. Miss_Montana beetje verward, Miss_Montana niet meer snappen...
Wel is het echt een schat van een beestje! Vraag eens aan de DA of aan de hoefsmid hoe oud hij denkt dat de pony is. Tot die tijd voor de zekerheid even niet meer rijden. Voor hetzelfde geld is hij toch te jong en is zijn ruggetje straks helemaal versleten. Beter voorkomen dan genezen meid!
Suc6!
Miss_Montana schreef:Tja, wat kan ik zeggen. Ik snap eigenlijk niets meer van bokt.nl. Hier loopt iedereen de TS de grond in te boren terwijl op een ander forum iets soortgelijks gebeurt en daar is alleen maar lovende kritiek. En dat terwijl het daar zeker is dat er op een 1 jarige gezeten word, TS geeft het zelf toe. Hier is men niet eens zeker of hij jonger dan 3 is en de TS word gek van alle kritiek. Miss_Montana beetje verward, Miss_Montana niet meer snappen...
Wel is het echt een schat van een beestje! Vraag eens aan de DA of aan de hoefsmid hoe oud hij denkt dat de pony is. Tot die tijd voor de zekerheid even niet meer rijden. Voor hetzelfde geld is hij toch te jong en is zijn ruggetje straks helemaal versleten. Beter voorkomen dan genezen meid!
Suc6!
macholeostar schreef:Ramona_lief schreef:Ten eerste, schrijf gewoon ABN!! Dat leer je op school dus waarom zou je het niet gewoon ook gebruiken!
Deze pony is imo ook veel te jong. En het lijkt idd erg op een Fallebella.
Woezel: Doe alsjeblieft niet of je de koninging van Bokt bent. Ze gaf je een tip, en die was niet onaardig.
jij kan ook wel ff aardiger doen h00r want jij kent die pony niet eens maar als die op een fallabella lijkt hoeft het geen fallabela te zijn!

bizzybijtje schreef:lief !! Shetjes zijn toch wel het leukste he