Kinee_ schreef:Superliesje; Ik zie nu pas dat je een slim blondje bent!Hahaha! *Hier spreekt de oprichtster van het topic* Je moet eens wat actiever worden joh!
haha idd..grapje...ik zal weer eens wat actiever worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kinee_ schreef:Superliesje; Ik zie nu pas dat je een slim blondje bent!Hahaha! *Hier spreekt de oprichtster van het topic* Je moet eens wat actiever worden joh!

VSTlottaah schreef:florian zat toen de hele tijd in mn kont te knijpen enzo, dus toen ben ik naar karin toe gegaan... en daarna was ie ineens heel aardig tegen mijdus volgens mij heeft dat wle geholpen
maar ik was het toen echt helemaal zat...
*blond* om het terein heen is dus een bosje.. daar mag je rijden wanneer je zin heb? of moet er dan iemand mee die begeleid..

Weet niet precies hoe groot. Het terrein is omgeven met prikkeldraad en heggen dus ontsnappen is ondoenlijk!
Daar mag je heen wanneer je wilt! Zonder begeleiding dus! 

Echt! (Groenesteyn kamp(eigen manege)is nog steeds de beste! Hahaha
)
Hahahah! 

haha
Juist...)
Wij gingen meestal voor de les eventjes rondje stap, en na de les rondje stap en beetje draf en een galopje. Maarja, we hadden maar 3x les! De rest van de tijd zaten we in het bos!

)
)
wie weet dat ik heen wil
klinkt wel vet leuk!
anders hoor je het wel, maar vind het echt leuk klinken, maar het word sowieso dan pas volgend jaar 
Arme jij, en arme paardjes. verder wel een leuk weekje gehad? Khoop het wel 

want ik schoot helemaal vol begin van de week toen ik heros zag, en toen zei die mevrouw dat ik een keer op heros mocht als ik niet op chianty zou kunnen... kwam ik dr donderdag ochtend tegen, en toen zag ze dus dat ik niet op heros zat. zij meteen naar de leiding toe om te vragen of ik de dagtocht op Heros zou mogen doen
maar dat kon verzekeringstechnisch niet ofzoiets... dus toen mocht ik vrijdagochtend op dr rijden... en toen heb ik 2 uur op Heros gereden terwijl zij alleen geholpen heeft met m uit de wei halen
ik heb eerst een uurtje in de bak gereden, en daarna nog bijna een uur op het terrein rondjes gehobbelt
en het was echt de mooiste dag van mijn leven
heb m toen ook zelf weer op de wei gezet en alles... en nu heb ik een heldin
foto's duurt nog even, heb ongeveer 80 foto's gemaakt en weinig tijd om ze op een site te zetten
Dat ze heel vaak zegt: Ooh wil je naar buiten? Pak Heros maar 
Le0niie schreef:jeetje, das wel poedersuiker van alle pony's zeg.. :( Arme jij, en arme paardjes. verder wel een leuk weekje gehad? Khoop het wel :)
Ik ben net weer terug van Italie, morgen even naar mijn paardje toe en dan zondagw eer weg voor 2 weken O:)
Even voor de duidelijkheid, ik rijd al heel lang op de Bongerd en heb er sinds 1 juli een leasepony staan :D

Wie waren er leiding deze keer? Jorien toevallig? (Roos & Ym..... Hahahaha
Jullie snappen me wel he?)
Heb een paar héle leuke fotos van haar en Stan! Wanneer ga jij leiden? En ken je Willemijn goed?
kon ze er niet zo vaak op...