Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:08

Jus_dOrange schreef:
Waar ik me eigenlijk vooral over verbaas is dat ze zoveel verzorgpony's heeft, maar ik zie bijvoorbeeld nooit meer foto's van de pony's waar ze eerst foto's van plaatste. En in d'r profiel staat dat Oscar en Marcus van haar zijn, maar daar heb ik ook al een tijdje geen foto's van gezien, of ligt dat nou aan mij?

Volgens mij noemt zij een pony al haar verzorgpony als ze er 1 keer voor gezorgd heeft ofz.
Je kan toch nooit zoveel verzorgpony's hebben en ze allemaal voldoende aandacht en beweging geven als je ook op school zit?

En dat Marcus en Oscar van haar zijn, ik geloof er niks van :S
maar oke dat is mijn mening.
Hoe moet een meisje van 14 2 keer de stalling van een pony betalen of doen haar ouders dat?
Volgens mij is veel van wat zij neerzet banketstaaf.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:09

Jus_dOrange schreef:
Waar ik me eigenlijk vooral over verbaas is dat ze zoveel verzorgpony's heeft, maar ik zie bijvoorbeeld nooit meer foto's van de pony's waar ze eerst foto's van plaatste. En in d'r profiel staat dat Oscar en Marcus van haar zijn, maar daar heb ik ook al een tijdje geen foto's van gezien, of ligt dat nou aan mij?

ik blijf er bij ze is en blijft een penny,

een penny die alles denkt beter , te weten en onze tips onnodig vind omdat ze volgens haar verantwoordelijk bezig is?

Sorry meid die pony`s gun ik een meisje die weet waarmee ze bezig is en een meisje die eerlijk tegen over de pony`s is..

Damn haal die muur beton is voor je ogen!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:11

laura1987 schreef:

Volgens mij noemt zij een pony al haar verzorgpony als ze er 1 keer voor gezorgd heeft ofz.

Jup, helemaal mee eens...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:13

Tieneke schreef:
laura1987 schreef:

Jup, helemaal mee eens...

Pfoeh dan heb ik een hele manege vol verzorgpony's want daar heb ik stage gelopen
whahahahaha

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:16

ik heb er dan ook wel een stuk of 50 Hmmm... En dat getal kan dus dan alleen maar oplopen... Ik heb toch genoeg aan mijn eigen paardje en ezels...

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:17

haha
lol
Vind het knap dat je dan nog tijd heb om te bokken tieneke

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:19

Ja, vind ik zelf ook Haha, nee, even serieus: sinds 2 weken geleden geen bijrijdpony meer, werd verhuisd en werd onhaalbaar om daar nog naartoe te gaan. Maar vorige week nog bij een vriendin geweest en haar pony, om alles eens uit die pony te halen wat erin zat en die mensen waren dolenthousiast dus daar ga ik nog vaak naartoe gaan

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:21

leuk joh
lekker offtopic he
maar ja we moeten wat zo word het nog een beetje lopend topic

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:39

ChingYi schreef:

Ohw en nog 1 vraag aan slimmerik: waarom ben jij ALTIJD!! aanwezig??

ik kan best tegen wat kritiek maar jij maakt het altijd wel heel erg bom

Waarom om dat ze het niet kan aanzien hoe onverantwoord ja met die beesten omgaat!
en op komt voor de dieren waar jij zo aso mee om gaat!

Hollyleaves

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:53

Kimmie_girl schreef:
ChingYi schreef:

Ohw en nog 1 vraag aan slimmerik: waarom ben jij ALTIJD!! aanwezig??

ik kan best tegen wat kritiek maar jij maakt het altijd wel heel erg bom

Waarom om dat ze het niet kan aanzien hoe onverantwoord ja met die beesten omgaat!
en op komt voor de dieren waar jij zo aso mee om gaat!

Teg kritiek kan je dus duidelijk niet, iemand die tegen kritiek kan, die doet wat met de kritiek die gegeven wordt, en zorgt dat er de volgende keer verbetering in zit, wat bij jou dus echt niet gebeurd! Alles wat je aan kritiek krijgt wuif je gewoon vrolijk weg, met een houding van "who cares" en de volgende keer open je vrolijk weer een zelfde soort topic, en weer, en weer en weer. Luisteren zal je nooit en te nimmer s gaan doen, das duidelijk.
En idd, zoals Kimmie_girl al zegt, slimmerik is altijd aanwezig omdat ze het net als velen niet aan kan zien. Denk dat er nog veel meer zijn die wijselijk hun mond hebben gehouden (net als ik tot nu toe) maar je in feite heeel wat te zeggen hebben.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:49

Je vraagt waarom ik er altijd ben. Nou ik ben er lang niet altijd want dan zou ik er een dagtaak aan hebben bij jou. Maar waarschijnlijk ben ik de enige die kritiek geeft wat je schijnt te raken en die je stiekum toch gelijk moet geven......(nooit toegeven natuurlijk!!)
Alleen kun je niks met de kritiek omdat je simpelweg te eigenwijs bent om les te nemen. Want je kunt wel roepen dat je les hebt maar dat is absoluut niet waar.

Ik krijg regelmatig PB-tjes van "vriendinnen" van je die ook het beste met jou en de paardjes voor hebben maar je daar niet op aan kunnen spreken omdat je enorm dominant bent. Je wilt niets aannemen en je fantasie kent geen grenzen:

in een ander topic noem je dit je eerste rijles:

Afbeelding
(nou dit is gewoon de eerste keer dat je er even op mocht zitten. Geen enkele manege laat een kind van vier zo op een paard lessen)
En zo kan ik nog wel tig voorbeelden geven.

Ik "denk" dat je van je ouders ook niet voldoende steun krijgt. In je verhalen komen zij nooit voor en een beetje ouder zou toch zien dat je onverantwoord bezig bent en je ver uit de buurt van paarden houden.
Maar je ouders hebben een eigen zaak waar ze waarschijnlijk enorm druk mee zijn en dat is in dit geval voor jou de mogelijkheid zo verder te gaan.
Toch hoop ik dat een van je vriendinnen een keer de moed heeft je ouders in te lichten over je praktijken. Als ik een keer in Limburg kom en bij je in de buurt zal ik dat zeker doen. Want mij gaat het lot van die arme paardjes aan het hart maar ook jouw lot want als je zo door gaat komt er niets van terecht.

Doe er eindelijk eens iets mee en beperk je tot één paard met een goed passend hanarchement en neem fatsoenlijk les. En als je dat niet leuk vindt dan moet je simpelweg ermee stoppen!!!

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:07

Ik denk niet dat ze zal stoppen, al zou dat het beste zijn, voor zichzelf en voor de paardjes...

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:30

ik denk het ook niet.
ze hoeft ook niet te stoppen met paardrijden.
al stopt ze maar met dit stomme gedoe en neemt les bij iemand die er wel veel verstand van heeft.
Desnoods rijd ze eerst een paar jaar op een manege daar kan je dit soort streken al niet doen :d

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:03

Kom op ChingYi, ik heb beter van jou gezien! Moet het nou echt zo met die mexicaanse neusriem? Heb je er wel in verdiept hoe dat ding werkt? Ik denk dat het wel een drastische stap is om gelijk naar een mexicaanse neusriem te stappen. In je profiel heeft die witte arabier ook gewoon een gecombineerde, dus je kan daar heus wel mee rijden. Steek je geld liever in paardrijlessen of goede instructie dan in zo'n dure aankoop wat je eigenlijk toch niet nodig hebt

Maar weet je wat ik niet begrijp? Je hebt wel 2 eigen pony's (of nou ja zo staat het in je profiel), maar waarom heb je dan zoveel verzorgpony's? Ik vind het al moeilijk om soms tijd vrij te houden om even lekker te rijden op mijn paard, hoe moet jij dat dan wel niet hebben met al die verzorgpony's??

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:12

_Marjolein_ schreef:
In je profiel heeft die witte arabier ook gewoon een gecombineerde

Die africhtingsneusriem/lage neusriem is dan nog verkeerd aan, logisch dat het dan niet werkt...

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:04

Ben het helemaal eens met laura1987, kimmie_girl,sylva en slimmerik.

Vreselijk dat die verzorgponys van jou als een soort speelgoed worden gebruikt, zonder enig verstand
Er zijn zoveel andere kinderen die deze ponys wel eerlijk zouden behandelen en er met respect op zouden rijden
Elke keer weer 'rijdt' jij of een van die vriendinnen van je in die modderpoel met die ponys, jaagt ze 10000 keer over onverantwoord opgebouwde hindernissen....
En dan nog die zadels die voor geen meter liggen ik had dat geld voor dat hoofdstel wel beter kunnen besteden als ik jou was: aan een passend zadel en goede lessen!
Zo das er ook weer uit, sorry hoor ik kan hier zó kwaad over worden

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:05

Tieneke schreef:

Wat ik ook stom vind, is dat op haar topics of soortgelijke topics zo snel een slotje komt, dat er nooit eens een discussie gevoerd kan worden...

Hoho. Discussies voeren kan en mag uiteraard...
Alleen verlopen de discussies vaak niet op een nette manier. Dan worden er slotjes gezet!

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:06

Mas schreef:
Ben het helemaal eens met laura1987, kimmie_girl,sylva en slimmerik.

Vreselijk dat die verzorgponys van jou als een soort speelgoed worden gebruikt, zonder enig verstand
Er zijn zoveel andere kinderen die deze ponys wel eerlijk zouden behandelen en er met respect op zouden rijden
Elke keer weer 'rijdt' jij of een van die vriendinnen van je in die modderpoel met die ponys, jaagt ze 10000 keer over onverantwoord opgebouwde hindernissen....
En dan nog die zadels die voor geen meter liggen ik had dat geld voor dat hoofdstel wel beter kunnen besteden als ik jou was: aan een passend zadel en goede lessen!
Zo das er ook weer uit, sorry hoor ik kan hier zó kwaad over worden

Tis nu 1 pony minder.
Er staat dat haar pony Marcus is gestolen.
Kijk maar op de voorpagina.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:13

Sjoert schreef:

Hoho. Discussies voeren kan en mag uiteraard...
Alleen verlopen de discussies vaak niet op een nette manier. Dan worden er slotjes gezet!

Sorry Sjoert, maar ik denk echt dat het voor 90% zo verloopt, dan geeft een mod als reden dat 'er niets meer waardevols kan toegevoegd worden' of iets dergelijks, gevolg = slotje. Ik wil hier niet de mods mee bekritiseren, ze doen prima hun werk, zeker weten. Soms wordt er alleen nogal snel een slotje gezet terwijl een keer de gedachten inpeperen in de TS een goed idee zou zijn, of dat dan deels afkrakend is of niet, je moet er gewoon hard in zijn, anders dring je toch niet tot hen door, daar is deze TS een goed voorbeeld van.

edit: snap trouwens niet waarom haar bericht op de voorpagina komt, is niet echt eerlijk tov andere mensen wiens pony verdwenen is. Waarom zou er anders een speciaal forum voor opsporingen zijn?!? Ik word gek

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 23:19

Ik rij nu bijna 12 jaar en ik heb nog niet met 1 vinger 1 hulp teugel of scherp inwerkende hoofdstellen bitten etc aangeraakt ik zou t niet eens durven zonder overleg bij mijn verzorgpaard, t lijkt me trouwens ook sterk een meisje van 14 die 2 pony's heeft GEKREGEN van de ouwe eigenaar

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 07:29

Heb je goed gedacht, in haar profiel staat dat Marcus van haarzelf is, maar nu bij haar topic over dat Marcus gestolen is (wat ik trouwens dan wel erg sneu voor dr vind) kom je op de eerste pagina's nog te horen dat het haar pony is, maar bij pagina 5 is het in een keer de eigenaar die haar vertelde dat Marcus gestolen was en dat het haar vzpony is...Hij was dus achteraf helemaal niet van haar zelf...
Waar zijn al die leugens voor nodig? Straks gelooft niemand meer iets...Als ik eerlijk ben twijfelde ik er eerst ook aan of dat hele gestolen verhaal wel waar was...Nu het op voorpagina nieuws staat e.d. geloof ik het uiteraard wel, maar goed, ik bedoel maar...
Hoop iig wel dat ze m terugvindt. Zal wat uitkijken bij de Duitste markten.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 07:56

Ik kan nog steeds niets vinden op de Limburgse nieuws. En nu 10 voor 8 is ChingYi nog steeds niet online geweest. Als mij zoiets zou overkomen dan sliep ik niet en bleef ik online voor nieuws. (ChingYi ging gisteravond gewoon op een ander topic over andere onderwerpen meeposten )

Ook toevallig dat Jus_dOrange zich net afvroeg waar Marcus en Oscar gebleven waren??? Volgens mij heeft die een vooruitziende blik brrrrr.
Het lijkt mij het ergste wat je kan overkomen.....je paardje gestolen. VERSCHRIKKELIJK

edit: Waar blijven de foto's van het opengebroken hek??

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 08:19

slimmerik schreef:
Ook toevallig dat Jus_dOrange zich net afvroeg waar Marcus en Oscar gebleven waren??? Volgens mij heeft die een vooruitziende blik brrrrr.

Ik zie mannen in zwarte pakken...

Whaha nee joh, gewoon stom toeval, vroeg 't me al een tijdje af.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 08:55

slimmerik schreef:
Ik kan nog steeds niets vinden op de Limburgse nieuws. En nu 10 voor 8 is ChingYi nog steeds niet online geweest. Als mij zoiets zou overkomen dan sliep ik niet en bleef ik online voor nieuws. (ChingYi ging gisteravond gewoon op een ander topic over andere onderwerpen meeposten )

Het lijkt mij het ergste wat je kan overkomen.....je paardje gestolen. VERSCHRIKKELIJK

edit: Waar blijven de foto's van het opengebroken hek??

heel toevallig ja /.. al weken maanden geen topics gezien over deze pony`s en nu wordt er naar gevraagt dan dit..
Tss als dit allemaal verzonnen is vind ik chingYi wel erg triest!

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:46

Idd waar zijn al die leugens voor nodig voor aandacht om stoer te doen? maar leugens zijn niet stoer waarheid is beter.