met -5 in een Jurk met paardlief!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: met -5 in een Jurk met paardlief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:41

Jeetje wat koud!
verder leuke foto's!

GenerationR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:43

echt WAAAAUW foto's <3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:47

Ai, wat koud :oo En ik vind het het eerlijk gezegd niet waard, het spijt me oprecht :o De kou is op alle foto's van je gezicht (en de kleur van je huid) af te lezen en dat vind ik echt zonde!
Plus, als kijker denk je toch een beetje "sneeuw en een korte jurk, WAAROM? :wow:"

Ik vind je overigens wel een grote bikkel en je hebt een leuk paard onder je (koude) kont! :) Fijn om te lezen dat jij blij met de foto's bent

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:45

omijngod , je hebt 't zeker heel koud gehad ;) wel een heel mooi paard!!!

debra_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:50

super leuke foto's, en wat moest het koud geweest zijnn...

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:52

opzich vind ik het leuke foto's :) alleen ik denk dat ik in de winter zulke foto's toch minder mooi vind, inderdaad doordat je ziet dat je het heel erg koud hebt, je huidskleur is heel anders + dan was ik zonder zadel gegaan denk ik.. :j zulke foto's zou ik eerder in de zomer gemaakt hebben, en het is dan ook een stukkkk warmer!! :) wat moet jij het koud hebben gehad! :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:53

Moet nog wel zeggen; je huidskleur staat wel ontzettend goed bij je haarkleur zo op de foto's! Past goed bij elkaar :D

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:54

Wat heb jij mooi haar! :D en een mooi paard!

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:55

Haha jij bent echt (goed) gek :P
Respect!
Maar er kwamen zeker gave foto's uit

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:01

Ik heb er geen respect voor, vind het gewoon dom.
Er is niet echt "serieus gefotografeerd" al evenmin "serieus gereden". Wat was dan wel het idee? Dood vriezen in een cocktail-jurk? :?
De foto's waren IMO veel mooier geweest in een mooi setje. Dan zo je zelf niet zo'n kou gehad hebben en had je kunnen lachen waardoor de foto's daadwerkelijk uitstraling kregen. :) Of een langere "winter-jurk" bv...
Hoop dat je niet ziek bent geworden hierdoor.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 20-01-13 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:03

Eens... Vind het deze foto's echt niet waard :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:06

Sorry, enige wat door mijn hoofd schiet is 1. Knettergek en 2. Ik denk dat er hele vieze mannetjes zijn die erg zullen genieten van deze foto's...

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:08

Ik krijg het al koud als ik naar je foto's kijk! :brr:
Respect hoor, er zitten wel erg mooie foto's tussen!

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:10

Ik hoop dat je niet ziek gaat worde. Ik sluit me aan bij de meningen van bovenstaande. Hopelijk vindt je zelf de foto's wel de moeite waard

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:11

zitten mooie foto`s tussen. maar ik verklaar je voor gek met dit weer zo erop te klimmen.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:13

8)7 Ik krijg het al koud als ik er naar kijk..
Ik vind de jurk ook helemaal niet bijzonder, snap neit dat je dat jezelf hebt aangedaan brrrrrr

dapper is het wel!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:20

vosje456 schreef:
Ik vind wel dat sommige reacties een beetje flauw zijn.. Reageer dan gewoon niet ;)

Njah, wat moet men dan? Goed idee;dat zou iedereen eens moeten doen? Hoewel het goed is afgelopen vind ik het een erg hoog 'don't try this at home' gehalte hebben.

Dit is gewoon spelen met je gezondheid, nog een half uurtje langer en TS had een paar tenen moeten laten amputeren! Gelukkig heeft ze een goede weerstand en zover ik begrepen heb daarom geen longontsteking of ook maar verkoudheid opgelopen; waarvoor respect.

Maar waarom? TS is een mooie meid met prachtig haar en een aansprekend paard onder haar bips... manieren zat om dat heel mooi in beeld te brengen; deze foto's waren m.i. veel mooier geworden als TS een legging en laarzen onder het jurkje aan had getrokken. Ik begrijp eigenlijk niet dat de ouders of fotograaf van TS niet hebben ingegrepen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:22

Eeeeeeuhm...... WAAROM?
Ik weet niet wat je bedoeling was, maar kan me niet voorstellen dat je dit resultaat voor ogen had.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:23

Wat een kattige reacties hier zeg...
Meisje van 13 wil graag bijzondere foto's, nou en dat is toch gelukt!? En opeens is hier iedereen "bezorgd" om haar gezondheid. Wat een kul, geef dan gewoon toe dat je niet op je handen kunt blijven zitten en commentaar wilt geven.
En een longontsteking of verkoudheid loop je nog altijd op van bacteriën of een virus, en niet van temperatuur.

Dyonepooh1 ik vind de foto's hartstikke leuk, juist omdat je zo dapper bent geweest om de kou te trotseren! Je hebt een mooie Fries en ik vind al het zwart samen met je haarkleur heel mooi. Misschien een leuk idee om hetzelfde te doen als het 30 graden is? Zelfde jurkje, zelfde paard... Lijkt me een heel leuk effect.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:28

Uh is ze maar 13?
Dat had ik zelfs niet gezien. :+
Dus omdat er mensen zijn die de foto's niet mooi vinden willen ze gewoon commentaar geven? :?
Dat zet reacties in foto-topics in een geheel nieuw daglicht.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:31

Natuurlijk ben je vrij te zeggen wat je wilt, maar je kan je ook afvragen wat het nut ervan is om overal ongeventileerd je mening te verkondigen. Ik zie ook genoeg topics waarvan ik denk : " :') " of " Jezus wat lelijk" , maar gezien de TS daar meestal toch niet op zit te wachten besluit ik dan maar gewoon verder te surfen naar een topic wat me wel bevalt. (En dan heb ik het over ITP topics... In principe is Bokt natuurlijk een discussie forum, maar om bij ieder hobby kiekje op ITP een discussie te starten enkel en alleen om te discussiëren word ik altijd een beetje futloos van. :D )
Laatst bijgewerkt door Odysseus op 20-01-13 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:32

Dat heeft geen nut, maar als je daarop gaat bepalen of je reageerd of niet, kan Bart zijn servers verkopen want dan heeft heel bokt geen nut.

sallandval

Focussed schreef:
Wat een kattige reacties hier zeg...
Meisje van 13 wil graag bijzondere foto's, nou en dat is toch gelukt!? En opeens is hier iedereen "bezorgd" om haar gezondheid. Wat een kul, geef dan gewoon toe dat je niet op je handen kunt blijven zitten en commentaar wilt geven.
En een longontsteking of verkoudheid loop je nog altijd op van bacteriën of een virus, en niet van temperatuur.

Dyonepooh1 ik vind de foto's hartstikke leuk, juist omdat je zo dapper bent geweest om de kou te trotseren! Je hebt een mooie Fries en ik vind al het zwart samen met je haarkleur heel mooi. Misschien een leuk idee om hetzelfde te doen als het 30 graden is? Zelfde jurkje, zelfde paard... Lijkt me een heel leuk effect.

Kattig? Ik vind het gewoon geen gedrag om aan te moedigen door te zeggen "geweldig idee, ga zo door".

ik zeg niet voor niets dat TS geluk heeft met een goede weerstand, een klein veronachtzaamd verkoudheidsvirusje kan wel degelijk gevolgen hebben. En stel dat het paard was geschrokken en TS was gevallen en door pech iets zou breken of om een andere reden niet meteen op had kunnen staan; heb je enig idee hoe gauw je onderkoelings- of bevriezingsverschijnselen krijgt in zo'n geval?

Dapper? Ja. Goed idee? Nee.

Kyarahh

Joh, ga een ander topic lopen verzieken. Het is nog altijd haar keuze, zij vindt de foto's mooi en zij wil er kou voor lijden. Nou, prima toch? Smaken verschillen inderdaad, jij kunt de foto's niet mooi vinden. Maar dat hoef je niet 100x te herhalen :).

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:34

sallandeval...

Afbeelding

I rest my case, JITP is mijn inziens geen forum om vruchteloos te discussiëren.