kelseyk schreef:Maaikee43 schreef:Kelseyk: De enigste die ze bek moet houden is jij. Doe is ff normaal ofzo spoor je wel?!
nee ik spoor niet nu blij:D
Doe even niet zo dom miss ik weet alles?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maaikee43 schreef:kelseyk schreef:
Ik bedoel dat jij MIS 'Ik weet alles' bent.
jou IQ is net zo laag als die van een mossel. Dude, als je verder gaat zeiken en die oliebol. Please, dit win je toch niet. Ik heb veel te zeggen en weet op elke zin wel iets
So, shut up.
! Maaikee43 schreef:Betweter? Hahahahahah hoor wie het zegt joh! 'Dude, als je verder gaat zeiken en die oliebol. Please, dit win je toch niet. Ik heb veel te zeggen en weet op elke zin wel iets' Nouu.. je kunt me oprapen heb nog nooit zo hard gelachen om zo iemand zoals jij
. Vind je het gek dat wij er mee door gaan. Je maakt kind of onze dag ;D.
!
kelseyk schreef:Maaikee43 schreef:Betweter? Hahahahahah hoor wie het zegt joh! 'Dude, als je verder gaat zeiken en die oliebol. Please, dit win je toch niet. Ik heb veel te zeggen en weet op elke zin wel iets' Nouu.. je kunt me oprapen heb nog nooit zo hard gelachen om zo iemand zoals jij
Hahahah dat is dan insgelijks meis! Hier gaan we ook helemaal stuk om jou reactie's. Vind je het gek dat wij er mee door gaan. Je maakt kind of onze dag ;D.
Maar we hebben natuurlijk wel meer te doen als om jou onnozel gedoe lachen. Maar bedankt mup!

koop een lolly en ga het vieren
Wat zit ze toch uit te kramen. Arm kind
Hele mooie pony ts