Sting word steeds knapper!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

love_urla

Re: Sting word steeds knapper!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 19:21

jaa door de zomerexzeem in het begin zaten er ook nog bloedkorsten in :(:)

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 02:10

Hallooo bokkertjesss,
Morgen komen er weer nieuwe foto's hoor! :D
Jaa morgen hebben we onze eerste springwedsrijd! Spannendd :):) Agja het is ook maar 40 cm kan hij makkelijk, maar omdat hij het al zo lang niet meer heeft gedaan beginnen we gewoon lekker laag :') T gaat echt super me hem, heeft het hier helemaal naar zn zin! :) Zaterdag zijn we weer naar de manege geweest, het gaat steeds beter, alleen ik had em de dag ervoor niet laten lopen, dat was wel te merken, maarja dat maakt niet uit. Meneer had peper in zn reet om het maar zo te zeggen :+ En op de terugweg van de manege mag hij altijd nog even rennen! Nu deze keer mocht hij dus een best wel groot stuk, ik blijf het echt geweldig vinden,hoe meer teugel je hem geeft hoe verder je naar voren gaat zitten, hoe mee rje zegt sting rennen rennen, hoe harder hij gaat, de tranen liepen over mijn wangen zo veel wind kwam er in 1 keer in mijn gezicht :P Binnenkort krijgt meneer een nieuwe fleecedeken en een uitrijdeken :D een het baasje wil het blauwe setje compleet maken, dus ook nog blauwe pees en strijkappen :o Agh neehoor het paardje word niet verwend O:) Maar hij verdient het, mijn kanjer, mijn trots! :+:
Groetjess! :+:

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 12:38

halloooo :D
Het gaat echt super hieeer! :D ik ga vanavond proberen of de andere laptop het weer doet waar de foto's op staan, anders moet ik ze allemaal op deze laptop zetten ;(
Maar maandag hebben we een springwedstrijdje gedaan natuurlijk! Ik verwachtte er niet zo veel van, ik dacht het is gewoon leuk om een weer keertje meegedaan te hebben.
Maar meneer deed het echt super! 2 keer helemaal foutloos, dus toen kwam de barage, hij was helemaal moe dus ik dacht dat word niks, weetjewel. Dus toch nog zo snel mogelijk de barage gereden, en in een bocht bijna onderuit gegaan hij wilde aan de ene kant langs de kerstboom, ik langs de andere kant :+ maar toen was k mn beugel dus kwijt en t zadel hing een beetje scheef, en we moesten nog 1 hindernis. Hierdoor hebben we waarschijnlijk ook net niet gewonnen maarja ik ben super trots! We werden 2e in en tijd van 40,3 seconden :D Echt het scheelde maar 0,6 seconden op de winnaar! Ben zo trots op Sting, echt mijn ventje! :+: Hij vond het echt geweldig en was met inspringen bijna niet te houden :P Woensdag wilden we naar het kleine strandje bij ons, dus wij daar heen maar t was er zo koud dat we 1 rondje over t strand hebben gereden en naar huis zijn gegaan :P En wat was Sting vervelend zeg, maarja hij had er gewoon te veel zin in :') En gisteren een keertje echt serieus gereden, en wat liep hij fijn zeg! :j Heel ontspannen en rustig makkelijk terug te krijgen, echt heerlijk gewoon! :):) zo rustig heb ik hem nog nooit meegemaakt!
Groetjesssssss :+:

emspa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:26

fijn om te horen dat het goed gaat! ik kom snel een keer foto's maken!! <3

DaiskeLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 21:24

wat een leuk beesie, en veel plezier ermee!

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 13:16

bokkerssssssssssss :):)
Hihi lekker late update, maar t gaat echt nog steeds super met Stingie :+: Met het rijden gaat het ook steeds beter, krijg stukken meer controle over hem! een vriendin emspa @bokt is in de vakantie foto's komen maken, dus die komen er binnekort ook aan, dan komt er een nieuw topic :D En papa gisteren o0ok nog een paar mooie foto's gemaakt deze zullen morgen of vanavond komen denk ik :j
Wel heb ik nog een paar foto's van kerstspringen, filmpje komt ook snel, helaas geen springfoto's waren allemaal mislukt, maarja dan krijgen jullie toch een indruk :') Filmpje zet ik er straks even op! Maar hier de foto's <3
zn knappe koppie :+:
Afbeelding

:D
Afbeelding

Afbeelding

Superteam :+:
Afbeelding

Afbeelding

snelheidsmonster :+
Afbeelding

en tussendoor even stappen
Afbeelding

En dan nog 2e worden ook he :D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:20

Leuke haflinger! Ik vind stevig gebwouwde paarden super gaaf ;)

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 13:32

haha dankjewel! :D
Maar hij is wel echt te dik hoor, er is al wel heel wat af, maar toen hij hier 12 november kwam, moest er zo'n 150 kg af :wow: Maar hij is al heel wat kwijt hoor :D

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 16:13

hier trouwens het filmpje van het springen!
Het is van de barage, en mn houding is echt belabberd :o Dus alsjeblieft geen opmerkingen daar over, er wordt aan gewerkt, en het was de 1e keer dat ik op sting sprong!
en ja na de 1na laatste hindernis gingen we bijna onderuit, hij wilde links ik rechts... Dus daarom ook de laatste hindernis in draf en zonder beugels :+
http://www.youtube.com/watch?v=yLBvqN-V ... e=youtu.be

emspa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:28

hij gaat echt super vooruit! Zaterdag krijg je de foto's! (srry dat het zo lang duurde)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:51

Ben benieuwd hoe 't nu gaat? Hij knapt echt op!

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 21:59

het gaat super met hem!
Binnenkort moet effe de tandarts komen, denk dat tie last heeft van zn tandjes
Er komt snel een nieuw topic, want ik krijg supermooie foto's van emspa hier op bokt!

Suus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 07:55

Hij is echt lief <3

emspa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:18

ik neem zaterdag de foto's mee (als jij er dan iig ook bent!) srry dat het zo lang duurde! :=

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 18:25

haha kwam gewoon telkens niet goed uit :') jaja zaterdaggg *\o/* *\o/*

DaiskeLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:27

wat een super leuk mooi schatjeee!!!!!!!!!!!!

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 23:26

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 14:05