Ben het wel met veel bokkers eens, hoevaak komt en gaat er een paard bij jou? Heb al heel wat in en verkoop topics gezien. Haflinger weg, hoppa een draver kopen. Dat was het ook niet, hoppa weer een andere, zonde.
Sunnda
Geplaatst: 07-11-11 22:04
macholoverr schreef:
Ik tem even
ben ik wel benieuwd wat ik volgens jou fout doe...ik geef aan dat ik geen respect kan opbrengen voor mensen die een te kleine pony kopen om erop te gaan zitten...en ben benieuwd of je je nog wat kan herrineren van wat je eerder gezegd hebt..mag dat niet?
Overigens kun je ook gewoon zeggen dat je handelde in paarden hoor...is geen schande.
Het maakte me niet uit wat jullie vinden als jullie vinden dat ik zo met me beesten om ga terwijl ik me andere pony als 2 jaar heb... Reageer dan niet als jullie verwachte dat ik er naar luister... Ik laat hier mijn nieuwe pony zien Dus of jullie het nou leuk vinden of niet het is aan MIJ wat ik er mee ga doen niet aan jullie vandaar dat ik getempt heb! Tevens haar gaat hier niet over rijden of hoeveel paarden ik verkocht heb or what ever
matasja
Geplaatst: 07-11-11 22:22
...
little_birdy
Geplaatst: 07-11-11 22:42
matasja schreef:
...
? TS je hebt een mooie pony gekocht ik hoop dat ie een fijn huisje gaat krijgen bij jou !
ik ben 1,63 en rijd op een pony van 1,25 wat er al veel te groot uitziet. Lijkt me dit ook wel heel groot omdat de pony kleiner is en jij groter dan ik.
Maar dat ontneemt niet dat ik het n wauw beestje vind!
En sneu voor Heidi dat hij zonder deken staat in de kou en al staat hij in een stal, daar is het ook koud. Het is zo gebeurd om een deken te kopen. Al is het voor nood er is heus wel een dikke deken te vinden voor hem.
shilady
Geplaatst: 08-11-11 21:33
Ik vind het een aparte keuze dat je zoon kleine ponie hebt gekocht tis wel een schattige ponie
Maar als jij dalijk een over een aantal jaar een volwasse vrouw bent zie je je dan nog op deze ponie rijden ?
We vonden het jammer dat je je haflinger verkocht (ken je uit het haflinger topic)
iefke
Geplaatst: 08-11-11 22:34
Moderatoropmerking:
Letten jullie er op dat er ontopic gepost blijft worden? Bedankt voor de medewerking.
Heeft die geschoren hengst nou GEEN deken op? Dat kan toch echt niet? Weet je hoe koud dat is? Ik hoop voor je dat ze dat wel heeft, dat zou ik anders echt sneu vinden. Ik vind ook dat je te groot bent, je groeit nog, over 2 jaar ben je alweer wat langer en zwaarder. Kun je niet beter een grotere pony kopen?
Maar goed, het is je eigen keuze, maar vind de keuze wel slecht.
Die hengst is niet van de TS hoor, die is van een ander meisje. Moet TS hier aanhoren hoe erg het is dat die pony zonder deken loopt?Zij kan er toch niets aan doen. PB de TS dan en vraag het email adres van dat meisje waar de hengst van is.Dan kan je haar persoonlijk vertellen wat je ervan vind.
Enne sinds wanneer groei je nog als je al 18 jaar bent? dan ben je al uit gegroeid hoor. Tam.die pony past heel goed bij jou hoor,nix te klein.
Over die hengst zonder deken moet ik mijn excuses aanbieden, had die tekst van de TS niet goed begrepen, ik dacht dat zij die deken eraf had gedaan. Maar las dat pony niet van haar is. En dat van dat je te groot bent vind ik nog steeds wel zo, want je groeit nog. Maar @gohya dat van dat ze 18 jaar is staat nergens in het topic/ profiel, hoe kan ik dat nou weten hoe oud ze is? Ik dacht omdat ze bij young riders post dat ze jonger was. Als je een meisje zoekt die ook erop kan rijden als je merkt dat het echt niet wil is het toch veel vriendelijker? Maar goed dat is mijn mening, normaal zeur ik niet zoveel over zulke dingen...
little_birdy
Geplaatst: 27-11-11 18:54
ja mensen jullie hadden gelijk, deze pony word ook alweer verkocht had het zelfs nog voor de TS opgenomen
Omdat hij hier alleen maar geld kost & hij bij iemand anders nog jaren lang met plezier voor de kar kan lopen. Waarom doe ik het niet? Omdat ik geen menner ben & al een pony heb waar niks mee gedaan kan worden! Dus 1 pony met problemen is genoeg