Corky en de rest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:16

Ben het helemaal met wendyP eens,
Ga leuke andere dingen doen :j

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:19

Moet het dan continue herhaald worden dat het écht niet meer kan?

Vind het echt kinderachtig hoe er hier wordt gereageerd.
Meisje heeft plezier met haar pony's, zag niet in dat ze (veel) te groot is, ziet dat (hopelijk) nu wel in, en stopt met erop gaan zitten.

Ze hoeft niet totaal de grond in getrapt te worden! Jullie hebben je punt gemaakt!

@TS: Veel plezier nog met je pony's, en gelukkig zijn er zat andere leuke dingen te doen met de pony's zonder erop te zitten!

Leinearthur

Re: Corky en de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:40

Hoihoi,

Wat een leuke shetlandertjes heb jij zeg!, erg leuke foto's ook.
Maar ik zelf voelde inderdaad ook al aan komen dat dit een rel-topic zou worden.

Ik heb zelf ook veel shetlandertjes, kijk maar op mijn profiel. Dus ik weet wat voor leuke dingen je wel niet met ze kan doen zonder te rijden. Om een aantal voorbeelden te noemen; Langelijnen, wandelen, longeren, in de zomer zwemmen, knuffelen, losgooien, vrijspringen, vrijheidsdressuur en ga nog maar even door.

En als je toch wil dat je shetlanders gereden worden dan kan je altijd nog een klein meisje zoeken wat er
wel op past. Die kan jij dan misschien les geven.
Want jij bent wel heel erg groot voor je shetlanders en dit is echt niet goed voor de rug van de beestjes
dus als je langer van ze wilt genieten dan raad ik je de bovenstaande dingen aan.
Want door je lengte breng je de pony uit balans, en door je gewicht belast je de pony. Gewoon niet goed dus.

Nu snap ik dat je zelf van mening bent dat ze der geen last van hebben, omdat shetlanders sterken dieren zijn. Dat laatste klopt ook wel, maar dan wel in vergelijking met andere rassen. Het is niet zo dat het dan gelijk de bedoeling is dat er te grote mensen op rijden.

Ik zie echt dat je het beste voor hebt met je shetlanders alleen door het rijden belemmer je ze gewoon.
Daarom mag je mij altijd pben voor dingen die je kan doen, en dat soort dingen, want daar help ik je graag mee!

Ik zal niks zeggen over de cap aangezien je die wat mij betreft toch niet meer nodig gaat hebben. in ieder geval niet op deze pony's.

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:48

jullie bedoelen het allemaal wel leuk, maar het is gewoon niet goed voor de beestjes..
en dit kun je natuurlijk voelen aankomen... dat hier commentaar op komt..
het is gewoon niet zo goed voor de ruggetjes van die kleine paardjes van jullie..
dus als ik jullie was, zou ik opzoek gaan naar een andere (verzorg) pony, waar jullie met z'n tweetjes veel plezier mee krijgen.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:53

Moderatoropmerking:
Wanneer je reageert op Bokt, doe dit dan op een nette manier. Jullie hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar zorg er wel voor dat je op een respectvolle manier reageert.
Alvast bedankt :)

EmmieEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:04

Ik ga met Pretty mee, inderdaad niet heel raar dat ie niet met iemand te groots op zijn rug over zo'n hindernis wil. Ga gewoon proberen grondwerk met hem te doen vrijheidsdressuur, alleen dan wel vanaf de grond. En ga zoals veel mensen zeggen lekker met ze naar het bos als ze dat leuk vinden! En inderdaad een shetlander is sterk maar dat betekend niet dat je er zo op kan gaan zitten.

HAPPY22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:56

ILoveJip schreef:
ik denk dat je naar het commentaar van de andere zou moeten gaan luisteren !

Wie zegt dat ze dat niet doet?
Ik zit me echt serieus te verbazen hoe sommigen TS de grond in stámpen. :n
Beetje respect opbrengen voor de ander is toch niet meer dan normaal? Ook al doet ze misschien iets wat fout is.
En ik denk dat als 30 mensen zeggen dat ze moet stoppen met het rijden op haar pony's, de boodschap ook wel duidelijk is...

Am96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 16:07

Ik ben het met iedereen eens,
Ik heb de foto's op je hyves even bekeken,
en dat zag er ook niet al te best uit.
Maar dat begrijp je nu wel ;)
(Als je dit allemaal leest...)

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:34

OMG, sorry dat ik het nog eens herhaal maar ik schrok er echt van!
Doe het alsjeblieft niet nog eens!

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 16:26

doe de volgende keer maar enkel beschermers aan! voor het geval je met je voeten heel de hindernis mee sleept, echt gewoon zielig, verder zijn het wel leuke ponys hoor, maar ga er gewon niet meer op zitten, en al doe je het wel, best, maar wees dan zo slim om de foto's hier niet neer te zetten

ashleylucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:21

Ik vind het te trist voor woorden dat je bij die springfoto zet,
Ja mn springhouding is bagger want ik ben te groot voor deze.
Nee die andere zijn lekker groot,
Je hebt allemaal shet's zeg je beter koop je een grote pony :?
Maar ik ga me niet boos maken om zulke domme kinderen als jou want i word er alleen maar sjaggie van.

kevaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:45

Okee hun zijn veel te groot maar zoals er al eerder gezegd is kan je dat ook op een andere manier zeggen.
TS ik vind dat je hele leuke shetjes heb maar misschien kun je beter stoppen met rijden want jullie zijn wel echt te groot.
Nog veel plezier met je pony's!

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:20

Ik denk dat het wel duidelijk is dat jullie te groot zijn ;) Ik heb even op je hyves gekeken(je hebt me heel lang geleden toegevoegd) Op de hele oude foto's pastte je nog prima, Alleen je rijdt nog steeds, je hebt gister weer rij foto's op hyves gezet! Niet om je de grond in te boren, want je bedoeld het echt goed(Ik heb ook te lang door gereden) Maar je krijgt er echt spijt van. Ik zie ook foto's dat jullie lekker met ze spelen enzo. Ga daar mee door en probeer echt te stoppen met rijden, want jullie doen ook heel veel andere leuke dingen met ze :j

LisaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:34

er is al vaak genoeg gezegd dat jullie te groot zijn daar ga ik niks aan toevoegen. Maar ik zie op de foto's dat jullie ook heel veel andere leuke dingen doen, het dood liggen, wandelen, springen aan de lijn... ga daar vooral mee door en stop met rijden! :)

Am96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:38

Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar mischien moet iemand haar even een berichtje sturen op hyves. Ze kijkt hier namelijk niet, volgens mij en ze zet steeds nieuwe foto's van haar op de shetlanders op haar hyves.

Samsa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:08

al die kinderen die er op rijden zijn er veeeeeeelste groot voor ga er echt nie meer op rijden !

liannevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 22:25

Heey
Ik ga wel met de anderen mee , maar ik ben hier niet om er over te zeuren.
Je zou met je pony verder door kunnen oefenen met vrijheids dressuur (is hij echt geschikt voor)
Of je kunt hem voor de kar spannen!
Iig niet op rijden ;)
verder wel súper leuke pony's <3
doeidoei

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 22:29

Die gave pony voor de kar vind ik wel een idee!
Wat een snoepie en vast heel braaf :)

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 22:52

Oohoohoo, hallo relltopic!

Ik vind het vreselijk leuke en lieve ponietjes
ziet er ook gezellig uit, en zal me zelf ook niet zo snel bemoeien met dit soort dingen, dus ga verder er ook niet echt op in. doe vooral het gene wat jullie denken dat het beste is voor de ponies.

:)

lovehannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 01:20

Is dat fijn als je mee kan lopen? En wat zou de reden zijn dat die pony niet wou springen? Misschien omdat het voor hem heel zwaar is?

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 20:00

sorry, hoor
dit meis je doet best voor haar pony en iedereen begrijp nu wel dat ze te groot is.
Maar dan hoeft iedereen niet zo banketstaaf te doen nogmaals ze doet haar best maar ik geef toe dat je te groot bent.
Ik wil hier ook verder niet mee bemoeien maar het is beter dat deze topic geslot word ofzo.
Wat volgens mij voelt de TS zich nu best wel verdrietig en denkt dat ze haar ponies niet goed verzorgt.

TS als dit je eigen ponies zij kun je beter grondwerk doen of een klein verzorgertje op laten rijden.

HAPPY22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:49

Ik zag op je hyves dat je een bijrijdstertje hebt gevonden die prima past, top! +:)+

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:51

zag op hyves ook foto's van een meisje die prima paste!