Mijn nieuwe powny!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

In_Black

Re: Mijn nieuwe powny!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 02:23

Dat is waar, maar ga dan niet anderen naar de keel vliegen die een paard of pony kopen en weer verkopen?
Ik ga op het rode uitroepteken drukken.

roedie23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 02:28

Nou naar een uur lezen ben ik bij het eind gekomen. Ik heb me pas sinds gisteren aangemeld hier bij bokt, maar als ik dit allemaal lees dan heb ik er al bijna spijt van. Een discussie is leuk en moet kunnen, maar wat hier allemaal gebeurd dat slaat helemaal nergens op. Laat iedereen zich met zichzelf bemoeien, waarschijnlijk zijn jullie daar al druk genoeg mee.
Verder heb ik geen idee hoe het hier op bokt allemaal werkt, maar als alles zo gaat dan beloofd het niet veel goeds.
Ik heb ook een paard die ik kwijt wil naar een goed tehuis, maar dat durf ik hier al bijna niet meer te doen. Maar goed als iemand mij kan vertellen waar ik op deze site een paard te koop kan aanbieden, zou fijn zijn.

roedie23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 02:31

Trouwens er zijn mensen die dit allemaal controleren toch, of alles wel volgens de regels gaat. Om het leuk en gezellig te houden misschien wat eerder ingrijpen en mensen verwijderen voor het uit de hand loopt zoals hier nou gebeurd. Een kleine tip.

cientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 03:00

na 16 pagina's vol ellende te hebben gelezen, vind ik het topic toch wel erg ver gaan, en misschien een slotje erop zetten om de volgende 16 pagina's te besparen?
Ik denk dat het punt nu wel gemaakt is, ts heeft meerdere paarden gekocht, was niet haar verwachting en verkoopt ze liever dan ze te houden en er geen klik mee te hebben, tja niet ieders keus maar wel begrijpelijk.
Daarbij hebben wij geen recht om te oordelen over iemand die wij niet kennen, en is het ook niet eerlijk om te vertellen wat ts wel of niet moet doen, dat is toch echt haar keus ookal staan wij er niet achter.

Ik hoop in iedergeval dat de pony's een goed huisje vinden,
En misschien is het een idee om wat meer rond te kijken voor je gelijk een pony aanschaft,
Ze lekker op proeftijd te nemen, en dan kijken of de klik eris.
Succes en ik hoop dat je een paardje vind wat echt bij je past.

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 07:58

nog steeds geen antwoord....

Hannemarie schreef:
macholoverr schreef:
Tarzan? Tarzan gaat niet weg ;) Die staat nu lekker op wei niks te doen ;)

dat bedoel ik ook niet en dat weet je wel, als je nou eens rustig naar mijn post kijkt;

Hannemarie schreef:
maar dat zei je de vorige twee keren voordat je een topic over Tarzan had geplaatst ook Tam,
als je het zo triest vind, waarom open je dan elke keer een nieuwe?
als je toch al van te voren weet dat je commentaar krijgt .. :o

als je het niet in het topic wil zeggen is het mij best, doe het dan via pb
want ik ben er erg benieuwd naar.
een goede nacht! :wave:

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 08:23

Denk dat hier inmiddels alles wel gezegd is. Jammer dat er zo op de persoon gespeeld wordt. Voor nu een slotje.