Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
papagroom schreef:lonneke schreef:en op paardenmarkten lopen ook veel lose figuren die niet zulke beste bedoelingen met paarden hebben. die kopen er 20 tegelijk voor de export naar italie en belanden daar in de worst
Paarden die winstgevend voor de worst naar italie gaan......die zijn zo slecht dat ze niet geschikt zijn voor gewoon gebruik.
In_Black schreef:Italië is niet het slachtland bij uitstek maar België, Lonneke. Ik vind het jammer dat je nu Macho****** zo aanvalt terwijl je zelf zoveel paarden van de hand hebt gedaan en niet reageert op de vraag, waar jouw jonkie van eerder dit jaar is gebleven?
Trouwens wat is er mis met de slacht?
Oooh geannuleerd? En hoe is het nu met het beessie? Lekker gemakkelijk, een ander aanvallen die een paard verkoopt? Het is maar een vraag, hoor, maar annuleren betekent niet automatisch dat het dier na de "annulering" een goede toekomst krijgt.
xDramaQueen schreef:macholoverr schreef:xDramaQueen, Ik vergat? Nee zeker niet ik ben altijd eerlijk in verkoop geweest met dieren! Daarbij liever via bokt dan via Marktplaats
Daarom stond vergat tussen "" dat was eigenlijk de softe manier om te zeggen dat je er over gelogen hebt.
macholoverr schreef:xDramaQueen, Ik vergat? Nee zeker niet ik ben altijd eerlijk in verkoop geweest met dieren! Daarbij liever via bokt dan via Marktplaats
In_Black schreef:Waarschijnlijk zeg je Lonneke, heb je ooit nog wel eens geinformeerd naar het wel en wee van het dier?![]()
En kap nou met die TS zo aanvallen, je hebt zelf zoooo vaak een paard genomen, of een hond, of een kat, en weer weggedaan.. Ik hoop dat je er voortaan van afziet en hoop dat het verder goed met je mag gaan. Maar hak niet zo op een ander in, verder is het geen misdaad om een paard te verkopen.
Bij ons gaat ook bijna alles eruit wat niet snel genoeg kan op de baan. De paarden met een braaf en goed karakter krijgen een nieuw leven als recreatie/rijpaard, maar waar geen afnemers voor zijn, of paarden die te complex zijn voor een ander doel gaan ook linea recta de worst in.
Alleen is dat wel heel linea recta dus niet via Bokt, Marktplaats of wat dan ook.
Wil je iets goeds kopen dan valt marktplaats ook af, de goeie paarden hoeven niet in advertenties, die verkopen zichzelf wel.
En en serieuze verkoper zet ze liever op sporthorses.
In_Black schreef:Waarschijnlijk zeg je Lonneke, heb je ooit nog wel eens geinformeerd naar het wel en wee van het dier?![]()
En kap nou met die TS zo aanvallen, je hebt zelf zoooo vaak een paard genomen, of een hond, of een kat, en weer weggedaan.. Ik hoop dat je er voortaan van afziet en hoop dat het verder goed met je mag gaan. Maar hak niet zo op een ander in, verder is het geen misdaad om een paard te verkopen.
Bij ons gaat ook bijna alles eruit wat niet snel genoeg kan op de baan. De paarden met een braaf en goed karakter krijgen een nieuw leven als recreatie/rijpaard, maar waar geen afnemers voor zijn, of paarden die te complex zijn voor een ander doel gaan ook linea recta de worst in.
Alleen is dat wel heel linea recta dus niet via Bokt, Marktplaats of wat dan ook.
Wil je iets goeds kopen dan valt marktplaats ook af, de goeie paarden hoeven niet in advertenties, die verkopen zichzelf wel.
En en serieuze verkoper zet ze liever op sporthorses.
In_Black schreef:Lonneke we mankeren allemaal wel ietsook jij en ik.
en onze paarden ook vast wel maar daarvoor heb je dierenartsen, osteopaten, fysiotherapeuten, hoefsmeden, gebitsverzorgers...................
Oh over dravers, hou er even rekening mee dat niet elke draver geschikt is als rijpaard. En dan kun je ze beter naar de slager brengen dan dat ze na hun baancarriere 112 eigenaren krijgen.
Een bloedpaard in de lagere prijsklasse kan levensgevaarlijk zijn voor ondeskundige mensen, en dan kun je ze beter bij de slager brengen dan met lede ogen moeten zien hoe jouw paard wordt verprutst.
Over verkopen, als je een goed paard hebt hoef je echt niet te adverteren. Mensen zien je met je paard, op trainingen, wedstrijden enzovoort. Als je tijdens een bak koffie laat vallen dat je een ander paard op het oog hebt, heb je binnen een week al vraag van kopers wanneer je huidig paard gewoon goed is. De paardenwereld buiten internet om is veel groter dan op internet, vergeet dat niet en de meeste handel wordt gedaan op evenementen en wedstrijden.