Mijn nieuwe powny!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: Mijn nieuwe powny!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:27

Besloten was toch dat Paddy tot na de winter zou blijven?

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:28

Mandyy schreef:
Besloten was toch dat Paddy tot na de winter zou blijven?

ja dat had ik ook begrepen.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:31

Link was al genoemd :)
Laatst bijgewerkt door _Aurora_ op 05-12-11 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:33

@_Aurora_
Die link staat al hier in het topic.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:36

gohya schreef:
@_Aurora_
Die link staat al hier in het topic.

enige wat ik niet snap. paar dagen geleden heb je al jaren geen contact meer met ts en wil je niet meer gelinkt worden aan ts en nu koopt ze weer een pony van jou..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:40

Je hebt vast niet dit hele topic gelezen,want dan had je kunnen zien waarom ik contact heb met de TS.
Die pony is niet 'gekocht' maar tegen een donatie opgehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:41

Daar bij iedereen die het niet gelooft, van mij hoeft het helemaal niet meer ik hoef mezelf niet goed te praten tegen jullie... Dit Alles zegt meer van jullie als van mij ;) (over dde nieuwe pony van mij & hoe ik er aan kom bedoel ik dan héa)

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:44

Macholoverr, je bent helaas niet geloofwaardig. Ik ken je helemaal niet en wil niet over je oordelen maar alleen het steeds roepen dat je klaar bent met bokt en niet meer wil reageren blablabla....
En elke keer post je weer. Beetje raar allemaal he? Vind je het dan gek dat je iedereen over je heen krijgt?

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:45

gohya schreef:
Je hebt vast niet dit hele topic gelezen,want dan had je kunnen zien waarom ik contact heb met de TS.

Ik volg het hele topic al met verbazing maar zie nogal wat tegenstrijdigheden ;)

Hoop toch voor jullie dat allebei de pony's goed terecht komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:46

spettic, vind jij het raar? Ik niet meer bokt zuigt iedereen heeft zijn zegje al klaar voor dat je jezelf maar kan uitleggen or what ever. Niet banketstaaf bedoelt maar goed. Het is mijn leven als ik dat zeg & toch post so what? HEbbeb jullie weer wat lekker op te reageren & me weer de grond in kunnen trappen ;)

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:47

macholoverr schreef:
spettic, vind jij het raar? Ik niet meer bokt zuigt iedereen heeft zijn zegje al klaar voor dat je jezelf maar kan uitleggen or what ever. Niet banketstaaf bedoelt maar goed. Het is mijn leven als ik dat zeg & toch post so what? HEbbeb jullie weer wat lekker op te reageren & me weer de grond in kunnen trappen ;)

*zucht* :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:49

Sorry ik ben nog al koppig ;)

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:49

gohya schreef:

Als je er geld voor heb gekregen is ze inpricipe toch gewoon verkocht.
Je geeft het beestje alleen een ander naampje naar mijn idee.

Eerst heb je ruzie en maak je macholoverr zwart op bokt , vervolgens houd je haar toch weer de hand boven het hoofd en zeg je dat je niet alte veel meer met haar te maken wil hebben in verband met je stichting en vervolgens "verkoop" je haar een pony.

Het word zo steeds maar een vreemder verhaal.

En macholoverr ik denk dat je bij elk bericht wat je op bokt typt eerst goed moet nadenken of je dit wel echt wilt plaatsen.
Alles is terug te lezen en blijft zichtbaar voor iedereen , waardoor het iets is wat je blijft meenemen.

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:54

Echt waar.... Nooit geweten dat ik nog eens zou gaan denken dat sommige paarden bij de slager nog beter
af zouden zijn! Dat gezeul met levende dieren en al die penny-personen die het vast wel goed bedoelen
maar zo'n paard maar van de wal in de sloot helpen terwijl ze roepen dat ze ze redden.
Zonde :(:) En ja ik heb het hele Topic gelezen, mijn maag draait er van om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:55

Ja dankje draverGekkie ik snap watt je bedoelt maar ik voel me snel aangevallen & de grond in getrapt dus je dan doe ik wel eens domme dingen helaas :(

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:04

gohya schreef:
@lonneke
heb je het verhaal gelezen?

ja ik heb het gelezen en vind het sneu voor de pony maar nog erger dat hij nu daar staat. dat is alles wat ik erover wil zeggen.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:07

ik heb het hele topic, en de links die er in geplaatst zijn gelezen, en ik moet me toch bij het gros aansluiten, TS reageert niet naar haar leeftijd, ik dacht eerst ook dat het om het kleine meisje uit de beginpost ging, gezien het haantjesgedrag en het welles-nietes-en-ik-heb-gelijk getouwtrek. Maar TS, is het niet een goed idee om je aan je eigen woorden te houden? Eerst blijft je nieuwe pony voor altijd en eeuwig, dan gaat hij met 3 weken weer weg, dan blijft hij tot na de winter, en nu moet hij wel weg..
je zegt zelf bedrogen te zijn met Paddy, maar in je advertentie staat dat hij best nog wel bereden kan worden:

Citaat:
Paddy heeft 6 jaar met een verkeerd zadel gelopen waar door hij nu last heeft van zijn rug & een poosje op rust moet & daarna het weer rustig opgebouwd kan worden.

hoe weet je dat? heeft hij de vorige 6 jaar bij een en dezelfde eigenaar gestaan, en altijd hetzelfde zadel op gehad? dat niet past, en hoe weet jij dat, heb jij dit zadel nu? hoe kan jij beslissen of dit ooit nog goed komt, en er kinderen op kunnen rijden? dat vind ik niet kunnen, dat kan je nooit zeker zeggen :n straks kopen mensen Paddy, zetten hem een jaartje op de wei, en gaan hem daarna rustig aan opnieuw beleren voor hun jonge kind (want er kunnen geen grote kinderen op een pony van 1.22 zoals je in dit topic ook wel opgemerkt zal hebben ). Kindje verheugt zich er op na anderhalf jaar of weetikhet eindelijk op zijn/haar eigen pony te kunnen rijden, en dan is dit misschien helemaal niet mogelijk?

ik hoop wel dat je voor zowel Paddy als Candy een fijn huisje vind, en dat je zelf wat langer nadenkt voordat je weer een nieuwe pony koopt, om je herhaling van dit leed te besparen.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:09

echt waar... wanneer ga jij in godsnaam nou eens stoppen met pony's kopen?
Zie nu alweer een verkoop topic van je voorbij komen met 2 pony's... De paardenmarkt ligt compleet op zijn gat en je blijft maar kopen om vervolgens weer een poging tot verkopen te doen..
Heb medelijden met de dieren, meer kan ik er niet meer over zeggen :n .

Misschien kom ik hard uit de hoek maar het moet nu toch een keer tot je door gaan dringen?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:14

in haar verkooptopic meld ze al dat ze vrijdag naar de paardenmarkt gaat. dat word dus biefstuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:14

Zucht....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:16

Als jullie zo medeleven zijn waarom hebben jullie dan geen plek voor 1 van de 2 pony's?
Dan ga ik er van uit dat het goed hebben & hoeven jullie niet meer te zeuren....

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:17

macholoverr schreef:
Zucht....

Toen we nog samen in een HK topic zaten is het heel vaak besproken en toen heb je ook vaak aangegeven dat je niet meer steeds paarden/pony's zou gaan kopen..
Vind het gewoon een grote teleurstelling dat je het wel blijft doen..
Je trekt het niet om meerdere paarden te hebben omdat je de tijd en middelen er niet voor hebt, begin er dan ook niet aan.
Het is niet alleen een teleurstelling voor jezelf maar ook voor de pony's...

En ik vang geen pony op omdat ik er 2 heb lopen en zwanger ben, een er bij trek ik niet en ik wil goede zorg voor de dieren kunnen bieden die ik heb. Als ik deze zorg niet met 100% garantie kan bieden voor een extra dier dan neem ik er geen extra dieren bij.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:19

dus nu8 moeten wij jou ellende op gaan knappen?? mooie meid ben jij. ik zou graag voor die pony's zorgen maar weet dat dat me niet gaat lukken dus doe ik het niet.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:23

Wat een klotesituatie.
Maar paardenmarkt betekent niet automatisch biefstuk. Er gaan genoeg paarden via de markt naar een andere eigenaar en niet de vriezer in.
Lonneke, even een vraag aan jou, je had dit jaar ook nog een jonkie en zou ergens heel dicht bij mij in de buurt komen te staan. Ik hoorde dit van mensen op stal. Nooit meer wat gehoord, hoe is het nu met jouw pony? Heb je een andere stal gevonden dichterbij? Jouw pony zou toch ergens in het Westerkwartier komen te staan?

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:23

Ach Lonneke kap jou nou helemaal ff hoeveel heb jij er aangeschaft en weer weggedaan door de jaren heen? hoevaak ben jij gewaarschuwd en sloeg je ieders advies in de wind, waren je dieren daar zo vaak de dupe van en nu ga je de schijnheil uit hangen? :r

lonneke schreef:
dus nu8 moeten wij jou ellende op gaan knappen?? mooie meid ben jij. ik zou graag voor die pony's zorgen maar weet dat dat me niet gaat lukken dus doe ik het niet.