Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:Je hebt vast niet dit hele topic gelezen,want dan had je kunnen zien waarom ik contact heb met de TS.
Die pony is niet 'gekocht' maar tegen een donatie opgehaald.
macholoverr schreef:spettic, vind jij het raar? Ik niet meer bokt zuigt iedereen heeft zijn zegje al klaar voor dat je jezelf maar kan uitleggen or what ever. Niet banketstaaf bedoelt maar goed. Het is mijn leven als ik dat zeg & toch post so what? HEbbeb jullie weer wat lekker op te reageren & me weer de grond in kunnen trappen
gohya schreef:Je hebt vast niet dit hele topic gelezen,want dan had je kunnen zien waarom ik contact heb met de TS.
Die pony is niet 'gekocht' maar tegen een donatie opgehaald.
Citaat:Paddy heeft 6 jaar met een verkeerd zadel gelopen waar door hij nu last heeft van zijn rug & een poosje op rust moet & daarna het weer rustig opgebouwd kan worden.
macholoverr schreef:Zucht....
lonneke schreef:dus nu8 moeten wij jou ellende op gaan knappen?? mooie meid ben jij. ik zou graag voor die pony's zorgen maar weet dat dat me niet gaat lukken dus doe ik het niet.