Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:xMonsterr schreef:Nu heeft ze nog een pony te koop staan ? [EA-TK-PP] 2 super lieve pony's! (met spoed)
Ja en weet jij ook het verhaal hier achter?
AdnerB schreef:ik ben en blijf erg nieuwschierig naar dit topic als er nieuwe berichten geplaatst worden..
alleen er word voor de TS gepraat..terwijl de TS ook een computer heeft en kan reageren dus ik snap niet waarom er steeds andere mensen zich ermee bemoeien![]()
Het is de TS haar topic,het gaat over haar en haar pony's,er word fel gereageerd maar als de TS daar reactie op wilt geven kan zij dit zelf ook doen lijkt mij..
erg jammer
macholoverr schreef:Tarzan? Tarzan gaat niet wegDie staat nu lekker op wei niks te doen
Hannemarie schreef:maar dat zei je de vorige twee keren voordat je een topic over Tarzan had geplaatst ook Tam,
als je het zo triest vind, waarom open je dan elke keer een nieuwe?
als je toch al van te voren weet dat je commentaar krijgt ..
gohya schreef:@Ragdollcat
Nou dat is lachen zeg.![]()
Tja hoe zal ik het zeggen.
Het grootste Vermaak is Leed vermaak toch?
TS is dan wel 19 jaar,maar dat is op papier,je bent zo oud als je jezelf voelt.
En als de TS zich jonger voelt? wat is daar mis mee?
Ik voel mezelf ook véél jonger dan dat ik ben,en gedraag me soms ook zo.
Ieder heeft zijn of haar eigen leven en leeft zoals hij/zij dat wil.Kun je daar niet mee omgaan?reageer dan helemaal niet,dan krijg je ook geen Rel topic.
gohya schreef:xMonsterr schreef:Nu heeft ze nog een pony te koop staan ? [EA-TK-PP] 2 super lieve pony's! (met spoed)
Ja en weet jij ook het verhaal hier achter?