Mijn nieuwe powny!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn nieuwe powny!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:10

matasja, ik handel niet met pony's heb er wel een een shetje bijgehad die ik toen goed kon verkopen & hij goed tehuis kreeg dat is alles, dit noem ik geen handel want er kwam niet 1 2 3 een nieuwe bij!

[***] heb ik 2 jaar gehad, Timon de draver heb ik van de slacht gered & heb geen winst op hem gemaakt toen ik hem verkocht & het springpaard was niet van mij ;)

xBontfire, oook voor jou ik handel niet, en ik wil ook zeker niet 300,- winst uit met mijn pony trekken over zijn rug om met het gevolg dat die als nog niet op zijn plaats is!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:53

Maar is er al door een dierenarts naar die rug gekeken?

Bonitolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:15

Op de foto lijkt ze geen 20hoor! Eerder een meisje van 15/16 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:17

Het maakt niet uit hoe oud jullie me schatten ik weet zelf namelijk heel goed hoe oud ik ben ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:18

macholoverr schreef:
Het maakt niet uit hoe oud jullie me schatten ik weet zelf namelijk heel goed hoe oud ik ben ;)

Dat mag ik hopen. :=

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:20

Misschien kun je je dan ook daar naar gedragen :)*

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:22

pfff..

Wat een verhaal zeg. een ding is zeker, jij moet een goeie schop onder je hol hebben!
Dit gaat toch niet zo :n Heb het idee dat er een of andere 12 jarig onnadenkend kind achter de pczit, terwijl je dus eigenlijk 19 ben ?
:n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:23

Dat is mijn keuze omdat te doen of niet ;)
Daar bij ken jij heel mij niet & weetje ook niet waarom ik so reageer ;)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:24

Naja, als je een beetje geeft om die dieren zou je het niet doen, toch ;)
ik ken jou niet nee.. maar vind het heel erg.. tjah hoe zeg je het.. onnadenkend en "ik doe wat ik zelf wil' overkomen..

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:25

macholoverr schreef:
MaartjeHorse, Ik heb hem nu ongeveer 3 weken & kom er nu pas achter dat hij wat last heeft van zijn rug dit kun je nooooit van te voren ruiken daar bij is er meerdere malen in het topic gezegt dat Paddy niet in de weg loopt dus dat hij niet weg moet maar weg mag!

Kun je vaak rijtechnisch oplossen als je daar verstand van hebt.

Verder vind ik dat mensen wat teveel hakken hier, het is inderdaad niet de beste keuze maar om er nou 11 pagina's op te gaan hakken is niet nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:28

Thja ik gereageerd er ook niet meer te veel op het topic is geopend voor mijn pony & ze zoeken iedere keer weer iets nieuws om over te rellen, volgens mij word het nu weer me leeftijd haha.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:30

Maar wees eens eerlijk...maak je het daar zelf niet na?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:36

Dat staat er toch een paar pagina's terug?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:36

Silence schreef:
Maar wees eens eerlijk...maak je het daar zelf niet na?

+1

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:39

macholoverr schreef:
Omdat hij hier alleen maar geld kost & hij bij iemand anders nog jaren lang met plezier voor de kar kan lopen. Waarom doe ik het niet? Omdat ik geen menner ben & al een pony heb waar niks mee gedaan kan worden! Dus 1 pony met problemen is genoeg ;)

Ik heb de eerste paar pagina's gelezen en wilde hier graag op reageren.

Waarom heb je er voor gekozen om deze pony te kopen? Pony's kosten nu eenmaal geld.
En als je pony niet gelukkig is bij jou en jij hem een nieuw goed thuis gunt, waarom zou dat slecht zijn? Het kan nu eenmaal niet altijd klikken. Zorg de volgende keer wel dat je een grotere pony koopt en meerdere keren gaat kijken, dan heb je dit ook niet meer ;)

En laat er een dierenarts naar kijken voor je hem verkoopt, anders bedrieg je de volgende kopers ook.

Ik ben het ook niet helemaal eens met de handelswijze van de TS, maar laat elkaar in zijn of haar waarde. Je kunt wel tips geven en denken 'ik zou het zo niet doen', maar enkel gemeen commentaar/rare opmerkingen plaatsen? Daar kan ik niet bij.

Waarom is dit nog niet getemd?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:41

Ben je niet wat te groot voor deze pony? en ik dacht eerst te maken met een meisje van rond de 9 jaar ivm schrijffoutjes en Powny enz. Ging het om dat grote meisje op de foto hihi <:) <:) <:) <:) .

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:51

@Ragdollcat
Nou dat is lachen zeg. ;(

Tja hoe zal ik het zeggen.
Het grootste Vermaak is Leed vermaak toch?
TS is dan wel 19 jaar,maar dat is op papier,je bent zo oud als je jezelf voelt.
En als de TS zich jonger voelt? wat is daar mis mee?
Ik voel mezelf ook véél jonger dan dat ik ben,en gedraag me soms ook zo.
Ieder heeft zijn of haar eigen leven en leeft zoals hij/zij dat wil.Kun je daar niet mee omgaan?reageer dan helemaal niet,dan krijg je ook geen Rel topic.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:34

gedragen zoals je je voelt prima, maar niet ten kosten van je paarden!!!! of ben je de puinhoop bij jou op stal vergeten gohya? de reden waarom jouw eigen paarden daar geen stal meer konden behouden. snap niet dat de hand boven haar hoofd word gehouden.
kan je wel 20 zijn maar dit is echt een typisch voorbeeld van een onnadekend pennymeisje, zeker als ik achterlijke pb's krijg met een taalgebruik waar niemand van gediend zou zijn

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 15:28

kohtje schreef:
Maar is er al door een dierenarts naar die rug gekeken?

Nogmaals, heeft er een arts naar gekeken?

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 15:53

moeten er nou de hele tijd ouwe koeien uit de sloot worden gehaald
ik hou mijn hand niet boven ts haar hoofd maar sorry het kan ook iet wat te ver gaan het draaid om nu en niet om een jaar terug
we weten allemaal wat er is gebeurd maar moeten we nou in herhaling blijven vallen daar word je toch niet gelukkig van
over ts ts is 20 gedracht zich soms rond 15 maar wat maakt het uit ik heb dat ook vaak zat maar kijk verantwoorden dat is iets dat weet iedereen maar ik begin dit echt een beetje leedvermaak te vinden van sommige bokkers net zoals gohya zegt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:55

matasja schreef:
gedragen zoals je je voelt prima, maar niet ten kosten van je paarden!!!! of ben je de puinhoop bij jou op stal vergeten gohya? de reden waarom jouw eigen paarden daar geen stal meer konden behouden. snap niet dat de hand boven haar hoofd word gehouden.
kan je wel 20 zijn maar dit is echt een typisch voorbeeld van een onnadekend pennymeisje, zeker als ik achterlijke pb's krijg met een taalgebruik waar niemand van gediend zou zijn

Dat ben ik niet vergeten,maar heb het haar wel vergeven.
Op een gegeven moment moet je elkaar ook kunnen vergeven,mits het niet té erg was.
En ja wij hebben flink ruzie gehad,de TS en ik,en hebben ook over elkaar gepraat [soms heel erg].
Ik had ook gezegd:ik wil nóóit geen contact meer met haar.Het gezegde Zeg nooit,nóóit is idd. zo.
Ik heb het haar vergeven,maar het contact blijft wel anders dan voorheen.

En dat ik haar de hand boven het hoofd houd? sommige gaan wel heel erg tekeer tegen de TS en daar kan ik niet tegen want ik weet hoe ze is enz.Ze heeft een goed hart,maar weet daar niet altijd mee om te gaan.Hier kan zij zelf niets aan doen helaas.
Wat ze nu doet met Paddy is het beste voor de pony zelf,ze wil hem het liefste houden want ze is dol op die pony.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:22

macholoverr schreef:
matasja, ik handel niet met pony's heb er wel een een shetje bijgehad die ik toen goed kon verkopen & hij goed tehuis kreeg dat is alles, dit noem ik geen handel want er kwam niet 1 2 3 een nieuwe bij!

Karlijn heb ik 2 jaar gehad, Timon de draver heb ik van de slacht gered & heb geen winst op hem gemaakt toen ik hem verkocht & het springpaard was niet van mij ;)

xBontfire, oook voor jou ik handel niet, en ik wil ook zeker niet 300,- winst uit met mijn pony trekken over zijn rug om met het gevolg dat die als nog niet op zijn plaats is!

Als je dan zogezegt niet handelt.
Waarom heb je dan al een flink aantal pony's versleten ?
Zijn namelijk wel meer shetten geweest die voorbij heb zien komen van je overigens.
En allemaal moesten ze binnen een korte tijd weer weg ondanks dat je er zo 'gek' op was.

Waarom vraag ik mij dan af ?

Als je niet in staat ben om een eigen pony te onderhouden en verzorgen , zoek dan bijv. een bijrijdpaard.

iilovemc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:08

zosja24 schreef:
ts is 20 gedracht zich soms rond 15

Vind het toch echt een belediging voor 15 jarige hoor. Ik ben er altijd voor m'n pony geweest, en ook voor m'n nieuwe pony. Ik neem normaal advies aan en probeer ook altijd het standpunt van anderen te begrijpen. En ik weet dat er zat 15 jarigen zijn die dat ook doen ;).

Verder snap ik het verhaal nu van beide kanten wel.. Had het beter voor de pony gevonden als TS er alles aan deed het beter te maken maar aan de andere kant is het ook voor de pony beter als hij wel ergens heen kan waar ze er echt de moeite voor willen doen.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:19

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:20