matasja schreef:gedragen zoals je je voelt prima, maar niet ten kosten van je paarden!!!! of ben je de puinhoop bij jou op stal vergeten gohya? de reden waarom jouw eigen paarden daar geen stal meer konden behouden. snap niet dat de hand boven haar hoofd word gehouden.
kan je wel 20 zijn maar dit is echt een typisch voorbeeld van een onnadekend pennymeisje, zeker als ik achterlijke pb's krijg met een taalgebruik waar niemand van gediend zou zijn
Dat ben ik niet vergeten,maar heb het haar wel vergeven.
Op een gegeven moment moet je elkaar ook kunnen vergeven,mits het niet té erg was.
En ja wij hebben flink ruzie gehad,de TS en ik,en hebben ook over elkaar gepraat [soms heel erg].
Ik had ook gezegd:ik wil nóóit geen contact meer met haar.Het gezegde Zeg nooit,nóóit is idd. zo.
Ik heb het haar vergeven,maar het contact blijft wel anders dan voorheen.
En dat ik haar de hand boven het hoofd houd? sommige gaan wel heel erg tekeer tegen de TS en daar kan ik niet tegen want ik weet hoe ze is enz.Ze heeft een goed hart,maar weet daar niet altijd mee om te gaan.Hier kan zij zelf niets aan doen helaas.
Wat ze nu doet met Paddy is het beste voor de pony zelf,ze wil hem het liefste houden want ze is dol op die pony.