Esther[shet] buitenrit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoraphier

Re: Esther[shet] buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 16:09

Nou, ik ben dus degene die Esther verzord Haha!
Ze wordt ongeveer 1x per week bereden en voor de rest gelongeerd, gewandeld, lange lijnen etc. Ze heeft een onwijze conditie en ook onwijze spieren.
Anouk gaat inderdaad niet zo vaak mee omdat ik (en zij meestal ook) weinig tijd hebben maar zaterdag komt ze weer.
Misschien lijkt het op de foto dat ze Esther in de krul trekt maar dit is absoluut niet het geval. Als Esther stil staat doet ze dit altijd om proberen te eten Tong uitsteken

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 16:18

Zoraphier schreef:
Nou, ik ben dus degene die Esther verzord Haha!
Ze wordt ongeveer 1x per week bereden en voor de rest gelongeerd, gewandeld, lange lijnen etc. Ze heeft een onwijze conditie en ook onwijze spieren.
Anouk gaat inderdaad niet zo vaak mee omdat ik (en zij meestal ook) weinig tijd hebben maar zaterdag komt ze weer.
Misschien lijkt het op de foto dat ze Esther in de krul trekt maar dit is absoluut niet het geval. Als Esther stil staat doet ze dit altijd om proberen te eten Tong uitsteken

Oke.
Dan is er niks mis mee.

En idd die glimlach als ze er rijd , die hebben er allebei plezier in volgens mij.

Zoraphier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 16:27

Ja echt leuk om te zien ja, allebei vinden ze het helemaal super Haha!