Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smeetjoew schreef:Het is altijd vreselijk om afscheid te nemen van je dierbare knolletje. Maar ook ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen! Ik wens je heel veel sterkte, en later zul je je alleen nog een fantastische pony herinneren. En ik weet zeker dat Tender het bij z'n nieuwe baasje fantastisch zal krijgen!
Enige tip is die ik je kan meegeven, is contact te houden met de nieuwe eigenaar voor een jaartje, zodat je 'm voor de laatste keer weer eens kunt opzoeken. Dat deed mij iig erg veel goed.
Sterkte!
carolovejebe schreef:kei mooie foto's
toen ik jou en haar ogen zag kreeg ik tranen in men ogen echt waar
xx veel sterkte
kan je haar nog gaan opzoeken binnekort?
Lennek schreef:Jeetje heel veel sterkte
Ik heb net het hele verhaal door gelesen maar ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt genomen, maar evengoed is het moeilijk om iets waar je zoveel van houd weg te doen..
Ellee schreef:CynnIk hoop dat het een beetje met je gaat meis!
xFauve; Hier heeft Cynn niks aan..
RianneH schreef:He meid, hele mooie laatste fotoshoot
Je hebt echt de juiste beslissing genomen en ik heb er vertrouwen in dat je ook de aller beste nieuwe eigenaars hebt gekozen.
Vind het geweldig om te zien hoe ze veranderd is in deze toch vrij korte periode. Weet nog wel hoe ze op stal kwam, dat was euhm.. niet veel soeps. Hoe haar stal eruit zag wanneer ze slobber had gehad
En hoe geweldig ze opgeknapt is zeg! Wat een werk en wat een prestatie van jullie. Mag je zeker trots op zijn.
Veel sterkte en je bent altijd welkom bij die gekke paarden van mij
Cynn_x schreef:RianneH schreef:He meid, hele mooie laatste fotoshoot
Je hebt echt de juiste beslissing genomen en ik heb er vertrouwen in dat je ook de aller beste nieuwe eigenaars hebt gekozen.
Vind het geweldig om te zien hoe ze veranderd is in deze toch vrij korte periode. Weet nog wel hoe ze op stal kwam, dat was euhm.. niet veel soeps. Hoe haar stal eruit zag wanneer ze slobber had gehad
En hoe geweldig ze opgeknapt is zeg! Wat een werk en wat een prestatie van jullie. Mag je zeker trots op zijn.
Veel sterkte en je bent altijd welkom bij die gekke paarden van mij
Hahaha, ja idd! Dat slobber! Verschrikkelijk was dat altijd.![]()
En als je te dicht in de buurt kwam werd je in elkaar getrapt.. phoeh hééy!
Nu kan je (als ze je kent) gewoon in de buurt staan bij het eten. Zelfs poetsen, en ze doet niks.
Dankje wel