[JITP] Lucky laatste dag op bokt, 't gaat je goed..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: [JITP] Lucky laatste dag op bokt, 't gaat je goed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 18:02

Het is altijd vreselijk om afscheid te nemen van je dierbare knolletje. Maar ook ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen! Ik wens je heel veel sterkte, en later zul je je alleen nog een fantastische pony herinneren. En ik weet zeker dat Tender het bij z'n nieuwe baasje fantastisch zal krijgen!
Enige tip is die ik je kan meegeven, is contact te houden met de nieuwe eigenaar voor een jaartje, zodat je 'm voor de laatste keer weer eens kunt opzoeken. Dat deed mij iig erg veel goed.

Sterkte!

carolovejebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:20

kei mooie foto's

toen ik jou en haar ogen zag kreeg ik tranen in men ogen echt waar

xx veel sterkte
kan je haar nog gaan opzoeken binnekort?

xx

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 13:23

smeetjoew schreef:
Het is altijd vreselijk om afscheid te nemen van je dierbare knolletje. Maar ook ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen! Ik wens je heel veel sterkte, en later zul je je alleen nog een fantastische pony herinneren. En ik weet zeker dat Tender het bij z'n nieuwe baasje fantastisch zal krijgen!
Enige tip is die ik je kan meegeven, is contact te houden met de nieuwe eigenaar voor een jaartje, zodat je 'm voor de laatste keer weer eens kunt opzoeken. Dat deed mij iig erg veel goed.

Sterkte!

Dankje wel meid! Lovers
En idd, ik ga haar zeker nog eens opzoeken. Minimaal 1x, ik wil echt weten hoe het nu met haar is! Ja

carolovejebe schreef:
kei mooie foto's
toen ik jou en haar ogen zag kreeg ik tranen in men ogen echt waar
xx veel sterkte
kan je haar nog gaan opzoeken binnekort?

Bedankt voor je reactie!
Ik ga zeker kijken of ik over een paar weken eens langs kan komen!!

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:22

kvind het eigelijk heel erg, kwou Lucky zóooo graag kopen Huilen

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:30

Cynn Ach gut Ik hoop dat het een beetje met je gaat meis!

xFauve; Hier heeft Cynn niks aan.. Sigaar

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 16:57

Lennek schreef:
Jeetje heel veel sterkte Ach gut
Ik heb net het hele verhaal door gelesen maar ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt genomen, maar evengoed is het moeilijk om iets waar je zoveel van houd weg te doen..

Ja.. het is echt heel moeilijk..

Ellee schreef:
Cynn Ach gut Ik hoop dat het een beetje met je gaat meis!

xFauve; Hier heeft Cynn niks aan.. Sigaar

I'm okay, maar het doet nog steeds pijn.
Het is wel ff wennen, daar niet van.. mijn moeder had het gisteren weer eens over hoe het met haar paard ging, en ik stond nog op het punt om te vragen van; "En, hoe is het met Lucky?", maar toen bedacht ik me dat ze er dus niet meer was.. bah..

En idd, meerdere mensen wouden Lucky wel graag hebben, maar aan die reactie heb ik niet zoveel Fauve. Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:25

He meid, hele mooie laatste fotoshoot Lachen

Je hebt echt de juiste beslissing genomen en ik heb er vertrouwen in dat je ook de aller beste nieuwe eigenaars hebt gekozen.
Vind het geweldig om te zien hoe ze veranderd is in deze toch vrij korte periode. Weet nog wel hoe ze op stal kwam, dat was euhm.. niet veel soeps. Hoe haar stal eruit zag wanneer ze slobber had gehad Tong uitsteken
En hoe geweldig ze opgeknapt is zeg! Wat een werk en wat een prestatie van jullie. Mag je zeker trots op zijn.

Veel sterkte en je bent altijd welkom bij die gekke paarden van mij Tong uitsteken

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:42

RianneH schreef:

Je hebt echt de juiste beslissing genomen en ik heb er vertrouwen in dat je ook de aller beste nieuwe eigenaars hebt gekozen.
Vind het geweldig om te zien hoe ze veranderd is in deze toch vrij korte periode. Weet nog wel hoe ze op stal kwam, dat was euhm.. niet veel soeps. Hoe haar stal eruit zag wanneer ze slobber had gehad Tong uitsteken
En hoe geweldig ze opgeknapt is zeg! Wat een werk en wat een prestatie van jullie. Mag je zeker trots op zijn.

Veel sterkte en je bent altijd welkom bij die gekke paarden van mij Tong uitsteken

Hahaha, ja idd! Dat slobber! Verschrikkelijk was dat altijd. Clown
En als je te dicht in de buurt kwam werd je in elkaar getrapt.. phoeh hééy!
Nu kan je (als ze je kent) gewoon in de buurt staan bij het eten. Zelfs poetsen, en ze doet niks. Lachen

Dankje wel Lovers

kiimberliiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:28

Wat een prachtig beest!! echt waar... moet echt vreselijk voor je zijn geweest om haar weg te doen! Gaaaap

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 09:49

Ja,, het is nog steeds iets wat me achtervolgt.. Verdrietig

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:51

Cynn_x schreef:
RianneH schreef:

Hahaha, ja idd! Dat slobber! Verschrikkelijk was dat altijd. Clown
En als je te dicht in de buurt kwam werd je in elkaar getrapt.. phoeh hééy!
Nu kan je (als ze je kent) gewoon in de buurt staan bij het eten. Zelfs poetsen, en ze doet niks. Lachen

Dankje wel Lovers

Hahaha ja, dat piepen Tong uitsteken

Of wanneer ik drie nachten eruit ben gegaan omdat ik dacht een paard los te horen lopen. En de vierde nacht Lucky wel ontsnapte en ik lekker door sliep Tong uitsteken

Je moet maar zo denken, dat jullie elkaar ontzettend veel gegeven en geleerd hebben. Was heel leuk om jou samen met dat paard op te zien bloeien naar magic. Dus, enkel de goede herrinneringen bovenhalen Knipoog

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:31

meid heel veel sterkte Ach gut
ik heb altijd al je topics gevolgt en vind het echt rot voor je Ach gut
ik hoop dat je al de mooie herrineringen een plekje kan geven in je hart, en dan terug innerlijke rust kan vinden met het idee dat Lucky het goed heeft nu Lovers