z'n manen staat hem leuk !!

maar die voorpluk niet meer doen hoor
haha lekker laten groeien dat is mooi 
xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha lekker laten groeien dat is mooi 
..
. 

.. Staart? Staart is zoals altijd hoor.
Ééééécht heel zonde van die manen! kben zowieso niet voor geknipte manen! maarja, die groeien wel weer aan he, zulle we maar denke;)
.
kvin het wel een geweldig mooi paardje!! echt een paardje wat ik ook wel zou kopen! echt een super combinatie, arabier met andalusiër! wees er maar trots op!
echt een mooi mannetje heb je!
moeders blijf voortaan van zijn manen en voorpluk af
maar weet nogsteeds niet of ik het weer doe. Je kunt nu wel mooie knotjes maken

Wat heb je die arme, weerloze Fue aangedaan! Hahaha, die voorpluk is echt rampzalig, maargoed het groeit wel weer bij. Het scheren vind ik trouwens wel erg goed gelukt en eigenlijk staat dat litteken inderdaad stiekem wel stoer. Hij is gelukkig nogsteeds knap!
esmee wat is dit nou die mooie manen eraf
. Is nu lekker wild, en hij heeft een lekkere speknek gekregen, ook de voorpluk is beter, maar bij die kan ik niet wachten totdat die gegroeit is
.
op de rijfoto is het wel een leuk effect! ging trekken niet? Ziet er meestal mooier uit dan knippen *vind ik*
?
.
. Maar ik zou 't niet eens willen weten, hij heeft er gelukkig geen last van en dat is het belangerijkst!
Essssss schreef:Hahah, vandaag laagjes in genknipt, en het staat nog mooier, vind 't ook veel mooier dan lange manen. Is nu lekker wild, en hij heeft een lekkere speknek gekregen, ook de voorpluk is beter, maar bij die kan ik niet wachten totdat die gegroeit is
.

. Ik moest echt hard lachen om die foto's! Die eerste lijkt eigenlijk wel een vrouwenhoofd te hebben... Die 2de.. Omg.. Zo ziet iedereen Fuego dus
.