Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
merrieveulen schreef:Fjord_Shet schreef:Ach, je moet je gewoon niet zo aanstellen![]()
Ik ben wat te lang voor haar, dat is ook de reden dat ik NU niet meer met haar rijd, maar ik was sowieso NIET te zwaar
ik stel me niet aan, ik beschik gewoon over meer kennis dan jij. jij en deze pony zijn al meedere malen besproken, en niet alleen op Bokt maar ook op andere fora.
Fjord_Shet schreef:Ach, je moet je gewoon niet zo aanstellen![]()
Ik ben wat te lang voor haar, dat is ook de reden dat ik NU niet meer met haar rijd, maar ik was sowieso NIET te zwaar
Louise95 schreef:Fjord_Shet schreef:Ach, je moet je gewoon niet zo aanstellen![]()
Ik vind dat je er anders nog prima op kan rijden! Shetlandpony's kunnen 100 kilo dragen en geloof ik ben je nog geen 100 kilo. Dat je een beetje lang voor haar bent maakt niets uit!
pluklief schreef:JA ontzettend goed. Als je iets van kennis of respect hierover had zou je dit je pony niet aandoen![]()
Triest om dit iedere keer weer te zien erg zonde shetlanders zijn zo onzettend leuk om te houden als pony's maar juist de brave pony's zoals deze worden verpest erg zonde...
En trouwens het is geen mening het is feit! en ook is het een fiet dat als je te lang bent dat een hefboomwerking heeft.
Laura_horse schreef:Louise95 schreef:Ik vind dat je er anders nog prima op kan rijden! Shetlandpony's kunnen 100 kilo dragen en geloof ik ben je nog geen 100 kilo. Dat je een beetje lang voor haar bent maakt niets uit!
OMG 100 kilo? waar heb je dat dan weer vandaan? als je wilt dat je ponyzn rug breekt, dan moet je dr op gaan zitten als je 100 kilo bent!
pluklief schreef:Dan geloof je het niet, maar hoe erg kan je, je kop in het zand steken zeg![]()
Je kan niet zien wat er met die rug gebeurt nu nog niet tenminste maar laat ik wel zeggen dat je zo onzettende spijt zult hebben als je ooit die pony tegen komt met rugklachten en dat ze onberijbaar is. Dan zal je terug denken aan wat de mensen hier tegen je zeiden dan zul je denken 'had ik maar naar merrieveulen en de rast geluisterd' maar weet wel dat het dna te laat is! Wees verstadig je verzorgpony heeft maar 1 rug wees daar alstjeblieft zuinig op! En 1 ding je wete duidelijk niet wat je met je verzorgpony wel en niet kan doen anders had je, je dit soort dingen niet in je hoofd gehaald.
Ik ken een pony die werd bereden door mensne zoals jij dus te groot! en ze is nu rond de 16 en onberijbaar voor wie dan ook. Haar rug is verpest ja! de pony heeft nooit geprotesteerd en ik weet heus wel dta je het niet kwaad bedoeld deden die meiden ook niet maar het is gewoon ene stukje onwetendheid je kan de gevolgen van je gedrag voor het dier gewoon niet inzien
Fjord_Shet schreef:Tja ze kunnen het misschien wel houden, maar denk dat dat wel slecht is voor de rug dan ..
Fjord_Shet schreef:Joska is nu 9, ik weet niet wanneer zij is ingereden, ik verzorg haar 4 jaar namelijk, ik denk toen ze 4 was ofzo..