[JITP] Bjorn@foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vind het leuk om te zien hoe andere mensen er tegenaan kijken Prenta schreef:Ik kom er zelf ook niet aan toe om iets met Bart(mijn Fjord) te doen, omdat we er maar 1 keer in de week komen.
Hij staat namelijk ongeveer 25 km bij ons vandaan,maar eind maart/april komt hij weer hier in de buurt en dan gaan we ook wat met hem beginnen.
en met oud en nieuw durfde ik het ook niet aan. en straks met school word het natuurlijk ook weer drukker.. maar veel succes met bart dan!

MissDonna schreef:ik ben het met Prenta eens, ook is het niet goed om de lijn zo kort te houden, die is voor de pieren gewrichten niet best.
Ik weet niet of je hulp krijgt van iemand die vaker heb ingereden? Daar kan je veel van leren
Verder veel succes met de VP
Groetjes!!
_xMichelle schreef:Wat een supperpaardje.!
Je kan er zeker trots op zijn

Ik ga snel een keertje mee kijken,, nu dus! Hihi
!
! angelaatjuh schreef:Leuke haf!
Alleen ik vind persoonlijk lange manen bij een haf leuker, maar dit vind ik eigelijk stiekem ook wel erug leuk staan bij n haf!
die moesten er idd af vanwege regenschurft. maar ik meot ook toegeven dat ik het bij haar nieteens zo lelijk vind staan. amy91__ schreef:leuke foto's

_Roosmarijn_ schreef:Foei Anneke je mag je topic niet zelf omhoog schoppen.![]()
Ik vind die korte manen wel leuk staan hoor! Maar lang is idd ook leuk.
En je setje is ook helemaal leuk!
mAnDyXX schreef:haha anneke ik heb nu een winkel gevonden waar dat dekje maar 26 euro ofz. is of 16 euro weet niet mer
ben nu blij met het dekje dat ik nu heb daar gaat het om tog?