Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingmar_ schreef:Egoïstisch kind dat je der bent!![]()
Denk je dan echt alleen maar aan jezelf?!?!
Breng die pony dan meteen weg, dan hoeft ze ook niet zo lang onder jouw kont te lijden!
Je verwacht toch echt niet dat wij ook maar één goed woord voor jouw hele omgang met paarden over hebben?
Ga lekker op boksen ofzo, als je toch iets wilt vernielen!!
deesy52 schreef:Hoezo dat nou weer, op een pony rijden is geen dierenmishandeling
EliseXJoelle schreef:Ninx schreef:Meiske, meiske, meiske toch....
Rijden op een pony of paard dat bij je gewicht en lengte past is prima, maar deze pony is niet een beetje maar veeeeeeel te klein.
Er zijn toch veel meer leuke soorten pony's waar je op kunt rijden?
Waarom moet dit beestje voortijdig bij het slachthuis eindigen omdat jij je zin wilt doordrijven?
denk je nou echt dat shetlanders zo teer zijn dat ze meteen geslacht moeten worden?
Shets zijn sterke paardjes (ga maar zoeken op internet en je zal het vinden!)
deesy52 schreef:Hoezo dat nou weer, op een pony rijden is geen dierenmishandeling
deesy52 schreef:maak jullei maar niet druk want ik zat er alleen maar op voor de fotos dus ik rijd vedder niet met haar
speedy_ schreef:je past er nog hartstikke mooi op joh! blijf zo door rijden!!komt helemaal goed met jullie jullie kunnen zelfs wedstrijd gaan rijden!!
jij bent gewoon niet goed, doe je pony een plezier en ga lekker wandelen ofzo
deesy52 schreef:ik weet wel dat ik te groot ben en ik rij er ook nit op