Daniek @ wild uitstappen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sim0ontjuh

Re: Daniek @ wild uitstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 23:04

kelcy schreef:
nou ik vind hetwel een grappige foto geworden en cap is eigen keus toch dus ik ga er niet over zeuren!!
goed getimde plaatsjes!! Haha! Haha!

dankjewel Ach gut

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 23:25

sim0ontjuh schreef:
dat is waar geef ik je gelijk in, maar ik ken hem nu al 6 jaar en verwacht dit niet egt eigelijk ..maar kan zeker gebeuren

je zegt dat je het neit verwacht maar in een vorige bericht zei je nog "en hij deed dit egt uit zich zelf want in de bak probeerde hij ook al " dat hij dus in de bak ook al deed Clown
maarja ik stap ook weleens uit zonder cap of laarzen alleen als ik buiten uitstap heb ik 9 van de 10 keer wel een cap op.
maarja ik denk dat meerdere die hier hebben gereageert ook wel eens zonder cap op paard hebben gezeten.. maarja zonder laarzen rijden rijdt niet fijn "1 keer gehad omdat laarzen vergeten was" en het kan gevaarlijk zijn.
wel grappig die foto's Nagelbijten / Gniffelen .

Havanna__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 07:15

Like_peres schreef:
sim0ontjuh schreef:
dat is waar geef ik je gelijk in, maar ik ken hem nu al 6 jaar en verwacht dit niet egt eigelijk ..maar kan zeker gebeuren

je zegt dat je het neit verwacht maar in een vorige bericht zei je nog "en hij deed dit egt uit zich zelf want in de bak probeerde hij ook al " dat hij dus in de bak ook al deed Clown
maarja ik stap ook weleens uit zonder cap of laarzen alleen als ik buiten uitstap heb ik 9 van de 10 keer wel een cap op.
maarja ik denk dat meerdere die hier hebben gereageert ook wel eens zonder cap op paard hebben gezeten.. maarja zonder laarzen rijden rijdt niet fijn "1 keer gehad omdat laarzen vergeten was" en het kan gevaarlijk zijn.

Ikzelf misschien een enkele keer, maar in principe rij ik gewoon altijd met cap!
Ben er woensdag goed hard afgevallen en ik bedenk me nu hoe blij ik mocht zijn dat ik een cap ophad! Vork

debsterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 07:35

nou relexant ging het niet Clown cap en schoenen vind ik eigen keus ! moet je zelf weten Knipoog maaar je weet maar nooit met die beesten !! Haha!

sim0ontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 09:39

Like_peres schreef:
sim0ontjuh schreef:

ze zei dat hij ergens van zou kunnen schrikken Nagelbijten / Gniffelen , en DAT verwacht ik niet

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 12:31

sim0ontjuh schreef:
Miss_DJS schreef:
Ach ja waarom zou je toch een cap op doen?
Doet hij anders zeker nooit? Nagelbijten / Gniffelen
Knap zo op drie benen.

wie is hij ? Bloos

uhm...Het paard waar je opzit Nagelbijten / Gniffelen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 12:31

Uhh tis heel onverstandig om zonder cap en met dat soort schoeisel te gaan uitstappen oid...En ik ken het weten en ik zal me never nooit meer zonder cap of met nikes oid gaan rijden of uitstappen oid...Want ik ging op een dag lekker rijden (het was lekker weer) dus ik zo bij mezelf van doe lekker mn cap af en was al met me nikes aan rijden, tot het moment brak en mn paard onverwachts geheel raar door de bocht kwam en ik de controle over hem volledig kwijt raakte en hop ik gleed met mijn rechtervoet door de stijgbeugel ik was de controle kwijt en was bezig me voet eruit te trekken maar dat lukte maar niet, toen gaf paard een mega bok ik viel eraf (alleen mn voet zat nog vast op dat moment) mn paard heeft me een hele ronde de bak doorgesleept, iemand van stal kwam de bak ingerend en heeft mn paard gegrepen en mij geholpen los te maken...
En nu zit met een zware hersenschudding en een gekneusde rib en hier en daar schaafwonden over mn lichaam *ziek* thuis...

Dus voor mij nooooit meer zonder cap of met schoeisel zonder hak of chaps, zal voortaan altijd dus mn cap ophouden en rijlaarzen aan hebben...Terwijl ik mn paard door en door ken dat wel en hem wel in controle had maar op dat moment toen echt helemaal niet meer..

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 12:38

Er kan altijd wat gebeuren, zie post hierboven!
Maar dat je dit op de foto krijgt! Je bent toch wel blijven zitten? Ik had het niet graag meegemaakt...

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:33

Grappige foto's.
Mooi dat je niet gevallen bent, maar ik zou volgende keer met buiten uitstappen toch echt cap opzetten als ik jou was Clown

Echt is trouwens niet met een G. Leest heel vervelend al die spellingsfouten.

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:42

dorienkee schreef:
toevallig dat er iemand was om deze '' spontane '' uitstapfotos te fotograven.

He wat een flauwe reactie.

En inderdaad niet zo verstanding zonder cap en goede laarzen/schoenen, maar het blijft iemands eigen keus.
Ik denk dat iedereen wel weet dat het verstandiger is om met cap te rijden, maar zoals ik al zei het is je eigen keus en stiekem denk ik ook wel eens 'dressuurhoedje is toch ook geen cap?'.

(overigens aangezien hij in de bak al wat druk was, inderdaad een cap verstandig)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:59

Dat gezeur altijd over cap en schoenen. Toch ieder zijn eigen verantwoordelijkheid? Leuke foto,s hoor! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:40

Lekker rustig uitgestapt Simone *LOL* ?
En dat op een 3-benig paard Clown

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:48

Volgens mij weet iedereen toch wat er kan gebeuren als je zondar cap, met nikes rijd? Het altijd herhalen heeft volgens mij ook geen zin! Ik zeg dat niet omdat ik zonder cap rij ofzo (sterker nog ik rij altijd met gewoon omdat het moet en omdat ik het wil)

maar leuke foto's (alleen ook al was ik blijven zitten zou ik erg in mijn broek gescheten hebben!! Clown )

achja het is weer eens wat anders!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:52

HAW---> JITP

love_easy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 18:17

whahaha gelukkig dat je bent blijven zitn Knipoog

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:58

haha, meteen al die reacties over een cap, rijlaarzen.
als je bedenkt wat er allemaal kan gebeuren als je op een paard gaat zitten ( met of zonder cap), en je er bang voor gaat maken, kun je er beter naast gaan lopen Haha!

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:17

Waarom heb je geen cap op?? No Cheer Dat zou ik dus wel doen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:18

PattyOosten schreef:
Elinee schreef:
ik stap ook altijd zo uit hoor. caploos, rijlaars-loos.
wat maakt het uit Lachen

Ik vind dit niet uitstappen, maar goed. Ook wanneer je uitstapt kan je paard ergens van schrikken en jou eraf gooien. Een schedelbasisfractuur doet niet minder pijn omdat het tijdens het uitstappen is gebeurd hoor Clown

Waarom krijgt zij wel commentaar over haar cap en een Z-ruiter die aan het rijden is, altijd zonder cap, niet ??
Dat vind ik echt onzin. Eerlijk waar Clown Ieder zijn eigen keuze. Kijk, ik zie liever wel iemand met cap rijden (zie mijn onderschrift) , maar het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid. Sigaar

Lkkerding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:27

ROFL ROFL ROFL Go jij Go jij!! Go jij! Go jij! Haha echt lollig man!!Alleen denk ik wel dat het handig is als je dde volgende keer een cap op doet

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:27

Leuk paard! Haha!

p0ny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 19:46

er is nou wel genoeg gezeur over je cap en schoenen geweest, dat is nu denk ik wel duidelijk voor jou dus vandaar, ik vind het wel leuke foto's en leuk paardje ook Lachen

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 17:07

haha,
Lekker uitstappen dan.

charlot_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 17:59

Whaha wat een geweldig leuke foto's zeg, goed getimed Haha!
En dat gezeur over die cap, nah ik vind het in ieder geval nergens op slaan, het is je eigen keus Knipoog

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:00

wrom ging je eigenlijk buiten uitstappen?
en ook nog zonder cap!

Veerle93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:05

haii simoneeeee.. echt nog grappige foto's hahah .. maarja.. altijd dat gezeur over die cap enzo.. dat moet je zelf tog weten.. najaa. was wel leukk toenn he.. volgende keerrr maken we steigerfoto's met de Herfstcollectie Haha! maaargoedd. ben doooorr xxxx veeeeeeer