Jammer dat sommige beetje donker zijn..
En foto 5 vind ik echt leuk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djoeka schreef:Wat heb je een gave pony zeg, ze heeft een onwijs lief koppie. Als je te groot bent mag je mij bellen
PollyAgain schreef:Nou, laat ze maar hoor.. pff.. niet iedereen kan een hele dure photoshoot betalen van een echte professional. En ík vindt de foto's mooi !Een erg leuke pony heb je hoor ! Veel plezier er verder mee, en succes in het M !
Jaimyliefje schreef:PollyAgain schreef:Nou, laat ze maar hoor.. pff.. niet iedereen kan een hele dure photoshoot betalen van een echte professional. En ík vindt de foto's mooi !Een erg leuke pony heb je hoor ! Veel plezier er verder mee, en succes in het M !
wie zegt dat het erg is, als zij er toch blij mee is.
het is alleen niet prof.
Dniekje schreef:even voor iedereen:
ik vind de foto's wel mooi gelukt, en niks op aan te merken
cheeky schreef:mijn mening: GEWELDIG dat je een shoot krijgt...
maar dit is enorm zonde van je geld.. er is een flitser gebruikt, dat is zozeer niet erg, maar de ogen moeten dan ook bewerkt worden. en dat is niet gedaan... ook zijn foto's niet scherp en is het vanaf het verkeerde dieptepunt genomen.
ik heb stage gelopen bij een profesionele paarden fotograaf.. en toen heb ik enorm veel geleerd. en dit is een goed voorbeeld van hoedat het niet moet.
dit is absoluut GEEN prof fotograaf.. een echte weet hoedat hij iemand of paard moet neer zetten en zecht ook wat je moet doen. erg zonde van je geld...
als je nog eens een fotoshoot wilt is dat natuurlijk altijd leuk!!
maar zorg dan dat je echt iemand hebt die scherp fotografeert en weet hoe hij/zij zijn camera moet instellen.
de meeste "GOEDE" fotograven hebben een eigen site.. en zorg gewoon dat je waar voor je geld krijgt de volgende keer...![]()
PollyAgain schreef:Nou, laat ze maar hoor.. pff.. niet iedereen kan een hele dure photoshoot betalen van een echte professional. En ík vindt de foto's mooi !Een erg leuke pony heb je hoor ! Veel plezier er verder mee, en succes in het M !