Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hessy8 schreef:Ikzelf zou deze foto's niet uitvergroten. Het is een schat van een pony maar de achtergrond is niet mooi.
Probeer eens buiten in het bos of in een weiland foto's te maken, en die moet je dan uitvergroten
Sarah_dc schreef:9e, zeker weten!
MonicaG schreef:Mee eens, foto 9 is leuk, maar zou persoonlijk toch eens nieuwe foto's gaan trekken, buiten (jammer dat het weer deze keer slecht was). Kwaliteit is er altijd beter en achtergrond ook. Trek er dan lekker veel en dan zit er bijna altijd eentje bij dat enorm leuk is. Ze zijn leuk hoor, dat niet, alleen kan je volgens mij nog wat mooiere trekken die het echt "waard zijn" om uit te vergroten.Ik vind foto 9 ook het leukste, volgende keer misschien eerst meer foto's maken en dan rijden? Nu zie je het zweet van het zadel
hessy8 schreef:Ikzelf zou deze foto's niet uitvergroten. Het is een schat van een pony maar de achtergrond is niet mooi.
Probeer eens buiten in het bos of in een weiland foto's te maken, en die moet je dan uitvergroten
Dilove schreef:Wat een mooi koppieEcht kei sweet!!!
vicksytje schreef:9 en 11 zijn mooist![]()
ha op die derde (denk ik toch)
kijkt hij van : huh ? ? wat is dat ding op mijn rug ?
veel plezier nog met je gekkerd
kus-
kiara1 schreef:vind foto nr 1 wel mooienuuh 9
![]()