Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Veel plezier ermee. 

Dan ben ik dus bij deze opzoek naar werk. Iemand ideeen?

Whaha,,

nou!! Dat is mischien wel goed idee!! lauraa_call schreef:nou!! Dat is mischien wel goed idee!!

Tsjaa. Als ze helemaal perfect was zouden te veel mensen haar leuk gaan vinden
Dat is ook niet altijd leuk! haha

We gingen naar buiten en ze was mega braaf! Alleen de avondvierdaagse met al die zingende kinderen was wel erugg eng.
We gingen ook nog even naar het buitenterein, daar is ze ook heel erg leuk! We gingen mega hard.

Maar het was wel leuk!! Volgende week weer crossen

_Roosmarijn_ schreef:Ik laat ook maar eens wat van me horenHey Laura,
Ik heb vandaag voor het eerst op Final gereden. En je hebt helemaal gelijk: het is een Topper!We gingen naar buiten en ze was mega braaf! Alleen de avondvierdaagse met al die zingende kinderen was wel erugg eng.
We gingen ook nog even naar het buitenterein, daar is ze ook heel erg leuk! We gingen mega hard.
![]()
Ze heeft trouwens een kuiltje in haar hals, dan kan je haar altijd herkennen.![]()
Xx Roos
. Mooi dat het leuk was op Final, is echt een heel leuk paardje! Ze kan echt heel hard op het buitenterrein, denk dat Jolinde harder gaat, maar Final gaat beheerster. Ze gaat wel keihard, maar op een normale manier. Vond het ook echt het leukste paard, kon je lekker dressuur mee rijden. (Met Otis ook, maar daar wilde iedereen al op
.)
.

lauraa_call schreef:Ja, het is ook gewoon een super paardje!Leuk dat steeds meer mensen haar mogen!!![]()
Vind wel een nadeel op buitenterrein, maar ook in de bak, dat ze veel struikeld. En niet alleen als je met een los teugeltje aan het uit draven of stappen bent, ook als je aan het werk bent. Maja, even kijken of we er wat aan kunnen doen. Zal niet veel zijn, maar alle beetjes helpen!!
Nog heel veel plezier met je Fries!!! Echt wijs
Wel lastig dat ze dan de hele tijd struikelt... Gebeurt dat dan in het begin van de les of gewoon de hele tijd?