Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
playboysches schreef:maar als je weet dat het niet goed ligt, waarom rij je er dan nog wel mee??
ik zou dan ff wachten met rijden tot je dat nieuwe zadel hebt, of zolang zonder zadel rijden...
Ginootje schreef:leuk shetje hoor:) Zo slecht rijden ze toch niet?
Alleen 1 ding! Hoelang reed je daar wel niet? Want de eerste foto's waren licht en de laatste 2 waren donker:S
Gr.Michelle
Safiera schreef:Erg leuke (en brave) shetlander! die meisjes rijden beter dan sommige beginners die al veel langer rijden!
Enne, over dat inrijden van die andere shet, (waar dat groote zadel voor zou zijn) Hoe doe je dat? want om deze ruitertjes dáá'r nu op te zetten...
Heb zelf 3 verzorgshetties, (5, 3 en 1,5 jaar) en de eerste zou ik graag inrijden, alleen ben ik wat groot (1,68) voor Liesje (ongeveer 0,95)
LynnGiirl schreef:
Het gaat best met die ruitertjes hoor! .
Gewoon zo als je een normaal paard inrijdt alleen dan in miniatuur!
En het meisje dat op dat moment het best kan rijden mag het doen,,
Safiera schreef:LynnGiirl schreef:
Het gaat best met die ruitertjes hoor! .
Gewoon zo als je een normaal paard inrijdt alleen dan in miniatuur!
En het meisje dat op dat moment het best kan rijden mag het doen,,
Ok, dankje, ik zal het proberen, maar ik vind het niet zo'n leuk idee dat zo'n beginnertje (die nog niet eens kan lichtrijden) op de rug van een onervaren pony stuitert, misschien wordt ze erafgebokt!
loyce_ schreef:ag egt lieve foto's
lisetteen schreef:loyce_ schreef:ag egt lieve foto's
leuke pony!
Alleen loyce_ geen msn taal!
Ginootje schreef:leuk shetje hoor:) Zo slecht rijden ze toch niet?
Alleen 1 ding! Hoelang reed je daar wel niet? Want de eerste foto's waren licht en de laatste 2 waren donker:S
Gr.Michelle