Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anora schreef:Wat een leuke pony!
Wat vervelend dat je je been had gebroken, mocht je dan al wel gewoon paardrijden (en dan meteen al zo hard)?
JoyCiej007 schreef:Oké, ik heb hier niet veel aan toe te voegen: meid, koop een leuk hobbelpaardje of neem eens wat meer rijlessen, als je dít racen noemt, tsja, dan heb je waarschijnlijk wel een andere interpretatie van dit woord. Bovendien hoort 'racen' leuk te zijn voor zowel ruiter als paard...
paardjeunity schreef:tsja.......zo worden paarden dus verpest
tamary schreef:Maak een bruggetje van je teugels en neem een pluk manen vast als je je pony zo fel laat vertrekken, dan zit je minder in de mond bij het starten.
Ik zou inderdaad niet zo gaan rijden als ik net herstellende was van een blessure. Je moet je lichaam goed kunnen gebruiken als je zo actief met je paard gaat rijden.
gekkeils schreef:tessyke heb je al gezegt (alhoewel ik het wel met je eens ben)
Mensen Hebben jullie vroeger nooit eens dingen gedaan waarvan je nu zegt was eigenlijk heel stom
JoyCiej007 schreef:Oké, ik heb hier niet veel aan toe te voegen: meid, koop een leuk hobbelpaardje of neem eens wat meer rijlessen, als je dít racen noemt, tsja, dan heb je waarschijnlijk wel een andere interpretatie van dit woord. Bovendien hoort 'racen' leuk te zijn voor zowel ruiter als paard...
blokje schreef:Oke je wou comentaar.
* Wil je racen doe dat dan op een plek waar het kan niet in een bak waar je hem rond TREKT
gekkeils schreef:tessyke heb je al gezegt (alhoewel ik het wel met je eens ben)
Mensen Hebben jullie vroeger nooit eens dingen gedaan waarvan je nu zegt was eigenlijk heel stom
miss_annetjj schreef:JoyCiej007 schreef:Oké, ik heb hier niet veel aan toe te voegen: meid, koop een leuk hobbelpaardje of neem eens wat meer rijlessen, als je dít racen noemt, tsja, dan heb je waarschijnlijk wel een andere interpretatie van dit woord. Bovendien hoort 'racen' leuk te zijn voor zowel ruiter als paard...
amen
cindysponys schreef:De pony heeft er duidelijk heel veel lol in? Op welke foto's zie je dat dan?
black_light schreef:Dito schreef:eh.. *zucht (en daar hou ik het maar bij)
Idd..
happyhorse schreef:cindysponys schreef:De pony heeft er duidelijk heel veel lol in? Op welke foto's zie je dat dan?
Denk dat ze dat zien aan de fotos waar zijn oren naar voren staan.