Leuk dat je haar hebt gevonden!
ben echt hardstikke blij voor je Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben echt hardstikke blij voor je

paOlien schreef:Nog een filmpje met muziek, aantal foto's en andere filmpjes!
http://media.putfile.com/Katinka5
Bedankt voor de leuke reacties
Stravero schreef:ik ook rochelle
en volgens mij paoline ook
en ik vind de hengst ook niet lelijk

ik op marktplaats advertentie neer gezet wie wist waar Glen was, een meisje gereageerd maar toch was Glen dat niet wnt ze reden erop en op Glen werd nog niet gereden
ik teleurgesteld
later reageerde er weer een meisje, na veel mailen en haar toegevoegd op msn heb ik foto's gekregen en jaa hoor dat was GLEN !! ik ook huilen van blijdschap, hij stond in Baarle nasseau (aan de belgische grens) me vader en me moeder die wouden me niiet een keer daar heen brengen
en ik mis hem zoo :cry: later kreeg ik een mailtje van dat meisje dat Glen weer verkocht werd hij heeft maar een paar maandjes daar gestaan :'( Ik heel erg huilen want hij werd weer verkocht
ik had al ergens anders een topic gemaakt, maar dat stond ook niet goed enzo, en nu heb ik weer ongeveer hetzelfde gemaakt met wat foto's meer foto's van hem erop
(K)
(zit vast in de naam, gheghe)
Jessiejl0ve schreef:Wat een onwijs leuke pony zeg!(zit vast in de naam, gheghe)
Leuke foto's ook, gaaf dat je haar weer eens hebt opgezocht.
Jeeeeeej 
Melisjee schreef:WHAAAAA![]()
![]()
Jeeeeeej

Maar ik ken jou nog van die gedichten! Jij wist ook wel dat ik haar zo miste, dat weet ik nog