Ja, ik denk wel dat ik dan met hem kan meedoen marit.. Jij rijd toch ook de B met siena? Nog even met mijn ouders overleggen.. maar denk wel dat het mag .. en anders kom ik zeker bij jou en siena kijken...
Ja ik rijdt ook in de B met Siena. Proef 4 wordt er gereden. Leuk als halfbroer en zus allebei meedoen! Ben wel benieuwd of er overeenkomst in lopen zit!
hij loopt op t moment beetje vaag, omdat ik helemaal opnieuw ben begonnen qua houding e.d. Ik hoop ook zeker met kevin mee te kunnen doen. *rent naar de kalender * staat niks, dus nu nog even aan mijn ouders vragen als ik vanavond thuis ben
Ziet er goed uit hoor! Hij lijkt zo wel heel erg op Siena. Volgens mij pakt Kevin ook teveel stelling of niet? Je kunt mooi vlechten zeg! Zou je dat een keer bij Siena willen doen Ik kan nl. helemaal niet vlechten en wil haar ook wel eens zo mooi voor dag hebben voor een onderlinge wedstrijd
Wat een superleuke haf is Kevin zeg. De bewerkte foto's vind ik niet zo geweldig als ik eerlijk mag zijn maar de niet bewerkte zijn heel erg goed gelukt.
o in mn pro? dankje.. ik zal vragen of er binnenkort op de wedstrijd ook weer foto's gemaakt kunnen worden, ben er alleen nog niet uit wat ik in zijn manen zal doen. Iemand een leuk idee? ik denk zelf een 2 hengstenvlechten naar elkaar toe, verder nog leuke ideen?