Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:hajhaj, ben ik ook weer
Inkoopjes gedaan, gloednieuw hoofdstel met diamantjes...het enige nadeel is een mexicaanse neusriem, ik heb er een half uur over staan twijfelen maar mijn vriendin nam dezelfde alleen dan in het bruin en kon ik het toch niet laten om hem mee te nemen
Maar ach, hijs wel heeeeel mooi Ik heb er ook nog een paar teugels gratis bij mogen zoeken
En ook nog cadeautjes gekocht voor mijn vriendin, dies vandaag jarig
Achja, ben weer arm
Ymmik schreef:Daar blijkt wel uit dat ze niet eens durft te zeggen dat ze het hoofdstel alleen voor de mooi en de bling bling genomen heeft...zielig!
ChingYi schreef:Het ging me niet om bling bling, natuurlijk is het mooi, maar ging het me alleen om bling bling dan zou ik me wel een hoofdstel met normale neusriem in bling bling gekocht hebben hoor..
dom excuus dus
ChingYi schreef:reden is al uitgelegd, heeft nog andere reden maarja, ik denk dat ik het hier maar bij laat
doeiik zie nog wel wat ik doe
ChingYi schreef:reden is al uitgelegd, heeft nog andere reden maarja
ChingYi schreef:ik denk dat ik het hier maar bij laat
ChingYi schreef:doeiik zie nog wel wat ik doe
ChingYi schreef:doeiik zie nog wel wat ik doe
laura1987 schreef:Hier ben ik het zo erg mee eens.
Er zijn zoveel kinderen die graag een eigen paard zouden hebben en deze paarden/pony's zoveel meer liefde en eerlijkheid zouden geven.
Ik vind het heel zonde van de pony's ook van der zogenaamde eigen pony want kijk maar in der profiel die word met passoabit in de krul getrokken.
En dan geeft zij les aan een vriendin :S
sorry maar ik denk niet dat jij de geschikte persoon bent om les te geven.
Tieneke schreef:laura1987 schreef:Hier ben ik het zo erg mee eens.
Er zijn zoveel kinderen die graag een eigen paard zouden hebben en deze paarden/pony's zoveel meer liefde en eerlijkheid zouden geven.
Ik vind het heel zonde van de pony's ook van der zogenaamde eigen pony want kijk maar in der profiel die word met passoabit in de krul getrokken.
En dan geeft zij les aan een vriendin :S
sorry maar ik denk niet dat jij de geschikte persoon bent om les te geven.