Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Valentinow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:44

Sorry maar wat is het verschil tussen Jitp en Itp?

slimmerik

Re: Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:16

Toen ze het hoofdstel kocht schreef ze op een ander topic dit:

Citaat:
hajhaj, ben ik ook weer
Inkoopjes gedaan, gloednieuw hoofdstel met diamantjes...het enige nadeel is een mexicaanse neusriem, ik heb er een half uur over staan twijfelen maar mijn vriendin nam dezelfde alleen dan in het bruin en kon ik het toch niet laten om hem mee te nemen

Maar ach, hijs wel heeeeel mooi
Ik heb er ook nog een paar teugels gratis bij mogen zoeken
En ook nog cadeautjes gekocht voor mijn vriendin, dies vandaag jarig
Achja, ben weer arm

Een teken dat ze hem niet kocht omdat ze problemen met haar verzorgpaardje had maar gewoon voor de blingbling.

En ondanks dat er zoveel reactie kwam op dat andere topic hangt ze dit paardje toch dit hoofdstel om...
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 16-04-06 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:18

Daar blijkt wel uit dat ze niet eens durft te zeggen dat ze het hoofdstel alleen voor de mooi en de bling bling genomen heeft...zielig!

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:27

Ymmik schreef:
Daar blijkt wel uit dat ze niet eens durft te zeggen dat ze het hoofdstel alleen voor de mooi en de bling bling genomen heeft...zielig!

Dit zal waarschijnlijk komen omdat ze al weet dat het niet goed is!
Ze is bang voor onze reacties hierop die gewoon terecht zijn.

Vind het heel sneu voor dit paardje!!!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:16

Ze moeten een zadel op jouw rug kwakken, en een mexicaan om je hoofd hangen en je gaan berijden op de manier dat jij keer op keer weer doet met die arme arme paarden. Eerlijk waar, keer op keer krijgen we dezelfde soort foto's te zien, en keer op keer krijg je ongeveer 5 pagina's aan hetzelfde advies en commentaar over je manier van omgaan met je verzorg/bijrijdpony's. En je trekt je er geen bal van aan en blijft vrolijk ermee doorgaan!!
Ongelooflijk!!
Sorry dat ik nu zo fel hierop reageer, heb iedere keer netjes me ingehouden en gedacht, reageren heeft toch geen nut, maar het gaat nu echt van kwaad naar erger met jou!
Stop alsjeblieft met pony's en leef je uit op je fiets o.i.d, want eerlijk waar, op deze manier komen er verknipte pony's en paarden in de wereld. En dan bedoel ik niet alleen je mexicaanse neusriem, maar ook hoe je dat andere paard "inrijdt" e.d. Zelfs de moddies hier op bokt wijzen je erop. Neem eens een keertje advies van hun en anderen aan, en verander jezelf eens.
Want dit kan zo echt niet langer....

SETEFURII

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:36

laat ze doen!
als zij ferm in de fout wil gaan laat haar dan!
swel dom voor die bling bling! en er voor het paardje
maarre... dat is mijn mening

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:38

Ik ga met Sylva mee, het klinkt meschien bot maar het is wel zo.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:22

Het jammere is dat er altijd zo veel nuttige tips gegeven wordt maar er zo weinig mee gedaan wordt.
Iedereen het beste met jou en de paarden voort,
Maar als jij met een te hoge dunk je foto`s blijft plaatsen komt er geheid geen leuke reacties, alleen al om de commentaar die je zelf er bij zet.
Meid neem wat aan van de tips.. je zegt dat je het doet,
maar niemand niet ziet er ooit wat van terug!

penk_beaujo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:24

kei mooie paardjes

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:25

Ik vind der wel verdacht stil ineens.
Misschien is het dubbeltje eindelijk eens gevallen! ( laten we het hopen)

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 20:28

laura1987: waarom verdacht stil? Ik hoef toch niet elke dag elk uut van de dag op bokt te zijn?

Het ging me niet om bling bling, natuurlijk is het mooi, maar ging het me alleen om bling bling dan zou ik me wel een hoofdstel met normale neusriem in bling bling gekocht hebben hoor..
dom excuus dus

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:29

waarom zei je dat dan zelf in dat berichtje hierboven wat gequot is. :S

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:29

ChingYi schreef:
Het ging me niet om bling bling, natuurlijk is het mooi, maar ging het me alleen om bling bling dan zou ik me wel een hoofdstel met normale neusriem in bling bling gekocht hebben hoor..
dom excuus dus

Sorry maar waarom heb je dán een mexicaan gekocht?

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 20:31

reden is al uitgelegd, heeft nog andere reden maarja, ik denk dat ik het hier maar bij laat

doei ik zie nog wel wat ik doe

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:37

ChingYi schreef:
reden is al uitgelegd, heeft nog andere reden maarja, ik denk dat ik het hier maar bij laat

Sorry maar ik zie geen logische reden voor een mexicaan, als je bedoeld omdat je ruzie hebt met je paard. Daar heb ik zelf ook al op gereageerd, dan ben je bezig met problemen wegstoppen in plaats van op te lossen.

Volgens mij heb je ook écht niet door dat de meeste bokkers het goed bedoelen, maar als jij zo reageerd heeft het ook geen nut he.

Als je geen commentaar wilt, moet je geen foto's plaatsen op bokt, punt uit.

Have a nice day.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:48

ChingYi schreef:
reden is al uitgelegd, heeft nog andere reden maarja

Ja die reden had ik al uitgelegd. BlingBling en een hoop aandacht willen hebben en scheit hebben aan het welzijn van het paard !! (gewoon ziekelijk)

ChingYi schreef:
ik denk dat ik het hier maar bij laat

Oeh als dat eens zou kunnen!!!

ChingYi schreef:

Kijk en zo kennen we je weer. Koppig en eigenwijs !!!

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:53

ChingYi schreef:

Het ziet er niet naar uit dat ze overgaat naar een normaal hoofdstel.
Kijk en zo ontstaan "probleem paarden".
Over een tijdje is ze alleen nog maar te rijden met: sporen, zweep, slof, mexicaanse neusriem en een scherp bit.
Maar ja jij voelt het toch niet he chinqyi

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:24

ChingYi schreef:

Uit dit antwoord blijkt wel dat je het eigenlijk niet eens intereseert. Jij denkt meschien ach het is toch mijn eigen paard niet, dus why not? Die mensen zullen er ook wel niet al teveel verstand van hebben, als ze het goedkeuren dat jij met dat ding rijd.

Afbeelding

Dit zie ik nou graag!!!

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:25

Oja, en als je gewoon dit hoofdstel om had gedaan, of een normaal hoofdstel met bling bling had gekocht, dan was dit een leuk topic geworden. Want de andere foto's zijn wel leuk.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:36

Ik denk niet dat ze ooit zal veranderen. Ze weigert om na te denken en blijft doen wat ze denkt het makkelijkst is, niet het best.
Ik snap niet van de eigenaren dat ze haar laten rijden op die paarden, misschien zijn ze zelf al even dom bezig.
Als zij zo onverantwoord wilt blijven doen, is dat heel jammer, voor die paarden, ze verdienen zoveel meer...

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:54

[quote="Tieneke"]Ik denk niet dat ze ooit zal veranderen. Ze weigert om na te denken en blijft doen wat ze denkt het makkelijkst is, niet het best.
Ik snap niet van de eigenaren dat ze haar laten rijden op die paarden, misschien zijn ze zelf al even dom bezig.
Als zij zo onverantwoord wilt blijven doen, is dat heel jammer, voor die paarden, ze verdienen zoveel meer...[/quote]

Hier ben ik het zo erg mee eens.
Er zijn zoveel kinderen die graag een eigen paard zouden hebben en deze paarden/pony's zoveel meer liefde en eerlijkheid zouden geven.
Ik vind het heel zonde van de pony's ook van der zogenaamde eigen pony want kijk maar in der profiel die word met passoabit in de krul getrokken.
En dan geeft zij les aan een vriendin :S
sorry maar ik denk niet dat jij de geschikte persoon bent om les te geven.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:59

laura1987 schreef:
Er zijn zoveel kinderen die graag een eigen paard zouden hebben en deze paarden/pony's zoveel meer liefde en eerlijkheid zouden geven.
Ik vind het heel zonde van de pony's ook van der zogenaamde eigen pony want kijk maar in der profiel die word met passoabit in de krul getrokken.

Inderdaad, trouwens, je kan zien bij het eerste witte paardje in het profiel dat de lage neusriem totaal verkeerd zit... Maar ja...
Er zijn kinderen die idd gewoon de kans niet krijgen om een pony te verzorgen en die hebben veel verdriet... En dan zie je dit. Ik zal nooit iemand als dit op mijn paard laten komen, NOOIT.

Wat ik ook stom vind, is dat op haar topics of soortgelijke topics zo snel een slotje komt, dat er nooit eens een discussie gevoerd kan worden...

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:59

En misschien ook niet de geschikte persoon om les te nemen , steekt er blijkbaar weinig van op!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:05

Waar ik me eigenlijk vooral over verbaas is dat ze zoveel verzorgpony's heeft, maar ik zie bijvoorbeeld nooit meer foto's van de pony's waar ze eerst foto's van plaatste. En in d'r profiel staat dat Oscar en Marcus van haar zijn, maar daar heb ik ook al een tijdje geen foto's van gezien, of ligt dat nou aan mij?

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:06

Tieneke schreef:
laura1987 schreef:

Inderdaad, trouwens, je kan zien bij het eerste witte paardje in het profiel dat de lage neusriem totaal verkeerd zit... Maar ja...
Er zijn kinderen die idd gewoon de kans niet krijgen om een pony te verzorgen en die hebben veel verdriet... En dan zie je dit. Ik zal nooit iemand als dit op mijn paard laten komen, NOOIT.

Wat ik ook stom vind, is dat op haar topics of soortgelijke topics zo snel een slotje komt, dat er nooit eens een discussie gevoerd kan worden...[/
quote]

Nou in dit geval zijn we al eventjes bezig. Maar nu reageert ze gewoon niet.
En als ze reageert verdraaid ze dingen die ze eerder had gezegd.

Nou als ik een eigen paard zou hebben zou zo'n kind niet eens in de buurt mogen komen moet je nagaan erop rijden!