Schleich foto topic!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HappyHorse4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 20:18

MimixDaina schreef:
[ [url=m/LljxUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JOA09I.jpg]Afbeelding[/url] ]
hierna is iehelaas in de groene verf gevallen met dr rechter oor ;(
heb van mn nieuwere repaint nog geen fotos :) dus die komen misschien later :D

Aww balen van dat oor! Wel mooie repaint!
Ik ben zelf (nog steeds) op zoek naar matte spuit vernis.. dus mijn repaint moet nog even wachten.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:02

@HappyHorse4
Zoek even een verkooppunt van montana cans bij je in de buurt. Die kunnen deze voor je bestellen: https://www.montana-cans.com/en/spray-c ... nish-400ml
Dit gebruik ik voor al mijn custom spul, makkelijk in gebruik, niet duur en droogt binnen een uurtje +:)+
(ik ken een paar verkooppunten in het noorden van Nederland, welke omgeving woon je?)

HappyHorse4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 17:28

Laurora schreef:
@HappyHorse4
Zoek even een verkooppunt van montana cans bij je in de buurt. Die kunnen deze voor je bestellen: https://www.montana-cans.com/en/spray-c ... nish-400ml
Dit gebruik ik voor al mijn custom spul, makkelijk in gebruik, niet duur en droogt binnen een uurtje +:)+
(ik ken een paar verkooppunten in het noorden van Nederland, welke omgeving woon je?)

Woon inderdaad richting het noorden :)

MimixDaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 18:07

HappyHorse4 schreef:
MimixDaina schreef:
[ [url=m/LljxUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JOA09I.jpg]Afbeelding[/url] ]
hierna is iehelaas in de groene verf gevallen met dr rechter oor ;(
heb van mn nieuwere repaint nog geen fotos :) dus die komen misschien later :D

Aww balen van dat oor! Wel mooie repaint!
Ik ben zelf (nog steeds) op zoek naar matte spuit vernis.. dus mijn repaint moet nog even wachten.
ik gebruik gewoon de vernis spray van de action(https://www.action.com/nl-nl/search/?q=verf) Deze werkt super fijn en droogt best snel!

HappyHorse4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 18:15

Dankje voor de tip. Bij mij in de action in de buurt kan ik helaas het niet krijgen. :( Maar als ik op het linkje klik, die je hebt gestuurd, kom ik vanalles tegen, maar geen spuitvernis (?)

MimixDaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:08

HappyHorse4 schreef:
Dankje voor de tip. Bij mij in de action in de buurt kan ik helaas het niet krijgen. :( Maar als ik op het linkje klik, die je hebt gestuurd, kom ik vanalles tegen, maar geen spuitvernis (?)
raar. maar scroll je naar beneden in de 4e rij helemaal links hebje een bus van 2 euro met een bruine label. dat is m en die werkt echt super fijn!

HappyHorse4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 16:09

MimixDaina schreef:
HappyHorse4 schreef:
raar. maar scroll je naar beneden in de 4e rij helemaal links hebje een bus van 2 euro met een bruine label. dat is m en die werkt echt super fijn!

Ah! Gevonden! Stond "spray paint" op dus had niet door dat het vernis was :o dankje!