Voor je verhaal, ik pinkte gewoon een traantje weg, omdat het mij zo ontzettend aan mijzelf deed denken met mijn eigen eerste paardje, mijn leermeesteres en al dik in de 20 en toen nog altijd net zo alive and kicking als jouw pracht pony! Geniet van elke dag samen en maak je niet al te veel zorgen, pown ziet er fantastisch uit en als je het zelf echt vervelend vind worden geef je toch gewoon wat meer senioren voeding, hier worden ze echt allemaal stuk voor stuk weer prachtig op gewicht van de seniores priores, juist de ouwetjes.
danielle80
Geplaatst: 06-10-14 09:37
Wat een lieverd! En als ik jou was zou ik foto 7 uitvergroten
Mijn moeder gaf hem 7 jaar! Maar ik zou hem ook niet oud schatten! Wat ziet hij er goed uit zeg!
Patt
Geplaatst: 06-10-14 10:33
Foto's nummer 7 - 11- 12- 13 -14 vindt ik erg mooi maar als ik er echt 1 zou moeten kiezen zou ik denk ik toch gaan voor nummer 7
Oude pony's zijn nu eenmaal snel dun en moeilijk dikker te krijgen. Ik had precies zo'n zelfde probleem met mijn oudje. Wat je goed in de gaten moet laten houden zijn zijn tanden en vooral kiezen en opletten of hij wel voldoende hooi weg krijgt. Mijn oudje is enorm opgeknapt toen ik haar Seniores Priores van Subli (boerenbond) ben gaan voeren dit is echt perfect voer voor oudjes!!! (Soort smakelijke slobber van ruwvoer/krachtvoer in één.) Toen mijn paardje ook niet voldoende hooi meer kon eten ben ik haar grasmix van Hartog bij gaan voeren.
Bedankt voor de leuke reacties en tips ik ga eens kijken voor het andere voer, hoop dat het wat is!
miesnaom
Geplaatst: 06-10-14 11:23
Wat een super mooie pony zeg Hij ziet er idd niet oud uit, en relaxed over het te dun eruit zien hij is al 30! Je doet er alles aan denk dat hij echt een super baasje heeft, Veel plezier nog samen
Izep
Geplaatst: 06-10-14 11:42
Mooi verhaal! Hoop dat jullie nog lang samen kunnen genieten. Ik zou voor de laatste foto gaan.