volgens mij herken ik een van de pony's van een manege waar ik eerst reed. maar ik weet het niet zeker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:..
Citaat:Ja daar ergerde ik me ook al aan
Citaat:Voor de duidelijkheid, Nog een keer: meisje heeft een beperking, doet dit dus niet expres met haar handen. Is dus niets onvriendelijk aan, en ik vind eigenlijk ook dat er niet zo snel geoordeeld moet worden. Is overigens haar eigen paard, die nooit wat verkeerd zou doen.
pascal24 schreef:Citaat:
dat ze een beperking heeft betekent niet dat het niet onvriendelijk is... als je zo een beperking hebt zou er misschien een oplossing voor gezocht moeten worden want het lijkt me alsnog niet echt prettig voor het paard.. en misschien dan niet met sporen rijden want ze schopt echt best hard.. lijkt me trouwens voor meerdere mensen in dit carrousel een goede tip. de sporen doen meer slecht dan goed bij het merendeel van dit gezelschap!
didtje schreef:Wat jammer, ik heb vroeger ook nog in de pony carrousel gereden onder Rita verstraten.
Iedereen moet het zelfde zijn, vandaar de sporen en wat dan ook.
pascal24 schreef:Citaat:..Citaat:Ja daar ergerde ik me ook al aanCitaat:Voor de duidelijkheid, Nog een keer: meisje heeft een beperking, doet dit dus niet expres met haar handen. Is dus niets onvriendelijk aan, en ik vind eigenlijk ook dat er niet zo snel geoordeeld moet worden. Is overigens haar eigen paard, die nooit wat verkeerd zou doen.
dat ze een beperking heeft betekent niet dat het niet onvriendelijk is... als je zo een beperking hebt zou er misschien een oplossing voor gezocht moeten worden want het lijkt me alsnog niet echt prettig voor het paard.. en misschien dan niet met sporen rijden want ze schopt echt best hard.. lijkt me trouwens
voor meerdere mensen in dit carrousel een goede tip. de sporen doen meer slecht dan goed bij het merendeel van dit gezelschap!
MarloesNatje schreef:Snap ook niet helemaal waarom ze dat dit jaar niet had, afgelopen jaar had ze dacht ik van die dummiesporen maar dat weet ik niet zeker..