Jeetje pernille, nooit gedacht dat abby weg zou gaan.. heel veel sterkte ermee, jullie zijn echt een super team en zullen dat altijd blijven! Je hebt een goede keuze gemaakt en je kunt toch nog altijd langs gaan?
Wauw, bedankt voor alle reacties! Gelukkig staat Abby op ongeveer 40 minuten afstand en mag ik inderdaad altijd langskomen. Scheelt een hoop moet ik zeggen.
Ik ga nu even Photobucket slaan en dan alle foto's uploaden naar een andere website.
Klopt. Is al de zoveelste keer dat Photobucket ze weghaalt omdat ze bij elkaar teveel bekeken zijn. Gelukkig gaat een mod het voor me veranderen!
Chasey
Geplaatst: 18-04-14 09:06
Wat een super mooie foto's. En wat fijn dat Abby lekker van haar pensioen kan genieten bij de vorige eigenaar! Dat is toch geweldig voor Abby? Succes met het rijden van je leasepaard. En ik ga Abby wel missen in het Haflinger ITP topic hoor!
Echt prachtige foto's Pernille! Ik denk ook dat je de goede keuze hebt gemaakt, ik had er ook zo veel moeite mee om te stoppen met Mandy, en over te gaan op Syl. Uiteindelijk geen spijt gehad! Heel veel succes met je nieuwe leasepaard, en misschien tot eind augustus op de derby?
Bedankt Chasey, Nynke en Carlopony! Chasey, aah ja! Maar ik blijf jullie volgen hoor. Ook heb ik de komende tijd nog genoeg foto's om te laten zien. Nynke, zou onwijs gaaf zijn! Rijden gaat erg goed, dus wie weet.
Wat heb je er een leuk topic van gemaakt Pernille! Ik ben blij dat ik kon komen en vond het erg leuk jullie op de foto te zetten. Sterkte met de moeilijke keus die je hebt gemaakt, al is het wel de juiste keuze, voor jullie allebei! Super dat Abby nu weer een heerlijk plekje heeft en jij haar natuurlijk altijd mag opzoeken. En jij natuurlijk lekker genieten van Peggy!
Prachtige foto's van mooie Abby, ook ik ga jullie missen in het haflinger ITP. Gelukkig krijgt ze een super plekje en kan ze lekker genieten van haar pensioen.
Dankje Shirley! Komt vast goed. Jamie, van ponykamp toch? Dat je me nog herkent! Dankjewel.
Evelyne
Geplaatst: 18-04-14 19:48
Ontzettend jammer dat het zo gelopen is! Wel super dat je haar nu met pensioen laat gaan Ik ga jullie ook missen in het haflinger topic! Nou knappe Abby geniet maar van je welverdiende pensioen en hopelijk zien we jullie nog eens voorbij komen
Ja klopt! Had je al een paar keer gezien maar wist het nooit zeker.
PieperLaura
Geplaatst: 18-04-14 19:59
ik maak op dit moment helaas hetzelfde mee, maar heb besloten haar te houden enaf en toe lekker op buitenrit te gaan, je hebt echt een onwijs mooi paardje gehad, echt wauw. en de foto's. ..zo mooi !!! ik wens je nog heel veel sterkte..
Evelyne, dankje! Komt helemaal goed denk ik. Voorlopig zijn jullie nog niet van me af hoor, heb nog genoeg te spammen de komende tijd. Jamie, echt grappig! PieperLaura, wat naar! Sterkte en ik hoop dat ze nog goed genoeg is voor wat fijne buitenritten.