dejong_wever schreef:Wauw leuke foto's!!
Mag ik vragen waar je de wagen weg hebt? Ik zoek namelijk ook zoiets voor mijn haflinger.
dat is de cavalettie, maar volgens mij is dat niet in die maat te krijgen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maartje1990 schreef:is dit gewoon in Nederland?! Volgens mij zou ik alleen voor het sleeonderstel deze sulky willen haha
_Zeppelin schreef:Haha die hond op de 3e foto!
Super leuk zeg, fijn dat je je sulky om kan bouwen tot slee. En wat doet je pony het braaf![]()
Ik ben jaloers.. Hier ligt geen sneeuw, volgens mij is het zelfs 9 graden![]()
Gaat de sneeuw niet samenklonteren onder de hoefjes trouwens?
Mag ik vragen waar je de wagen weg hebt? Ik zoek namelijk ook zoiets voor mijn haflinger.
MarjoleinS schreef:Maartje1990 schreef:is dit gewoon in Nederland?! Volgens mij zou ik alleen voor het sleeonderstel deze sulky willen haha
Jahoor gewoon in Nederland! In Roodeschool, helemaal bovenin Groningen_Zeppelin schreef:Haha die hond op de 3e foto!
Super leuk zeg, fijn dat je je sulky om kan bouwen tot slee. En wat doet je pony het braaf![]()
Ik ben jaloers.. Hier ligt geen sneeuw, volgens mij is het zelfs 9 graden![]()
Gaat de sneeuw niet samenklonteren onder de hoefjes trouwens?
Mwa, viel wel mee. Heb aan het eind even haar hoefjes uitgekrabd en er zat niet veel onder
Dit is gewoon een Sulky, een cavaletti. We hebben toen we deze sulky kochten
er van die slee ijzers bij gekregen. Je kunt gewoon de banden eraf halen en deze ijzers eronder zetten.
Maar deze sulky past niet achter een haflinger..
MarliesV schreef:Geweldige foto's, het genot en plezier straalt er van af!
Heb nog nooit een sulky gezien met een slee onderstel maar dat brengt wel ideeën naar boven zeg!
(tipje: je neusriem zit wel erg laag/strak, volgende keer wat hoger hangen)