ow gaaf zeg, ik heb 4 jaar geleden een tijdje bij hcb gewerkt, dat was ook de lievelings pony van mijn nichtje. indd zoals je zegt, sommige waren er niet al te best aan toe....echt goed dat pino in ieder geval goed terecht is gekomen.
Gerritt
Geplaatst: 19-12-13 23:32
Wat mooi dat deze pony toch jouw eigen maatje mocht worden! Je kunt nog duidelijk zien dat het beestje al veel heeft meegemaakt in zijn leven, maar toch kun je aan hem zien dat hij nu happy is. Veel geluk nog met hem en hopelijk vele jaren!!
KIKICOCO
Geplaatst: 20-12-13 00:56
Mooi verhaal! Fijn dat hij nu lekker bij jou mag zijn en dat je hem helemaal voor jezelf hebt
MyHorseGirl
Geplaatst: 20-12-13 01:09
Jeetje wat gaaf!! Zo fijn om te lezen dat je hij na al die jaren alsnog van jou is geworden en jij hem nu een heerlijke tijd geeft om echt te genieten, vooral ook met elkaar. Hij ziet er zeker goed uit voor zijn leeftijd! +- 30 zou ik hem ook echt niet geven. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.
felineepino
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-13 15:30
Dank jullie wel! Wat een super lieve reacties. Dit is inderdaad Pinoccio van Hippisch Centrum Barendrecht, al jaren mijn "pennydroom" haha! Moet zeggen dat hij er zelf ook echt van is veranderd.. Ik kende hem natuurlijk al als mijn kroel, maar stond bekend als een chagrijnige nukkige slome pony waarvan niet iedereen de stal durfde betreden. Nu is hij enorm vrolijk, kijkt de hele dag nieuwsgierig uit zijn stal, wandelen doen we met hengstenketting en rent op de wei de jongere paarden eruit. Zie hem ondanks de grijze haartjes en het invallen tussen de seizoenen nogsteeds jonger worden..
En las ergens de vraag over zijn exacte leeftijd, zijn oude eigenaar Filip dros, die hem jaaaren geleden(minimaal 20) heeft gekocht op de oude manege en het nu weer heeft overgenomen, zegt dat hij al ver in de 30 moet zijn, dichtbij de 40, wat verschillende dierenartsen ook gokken. De eigenaresse van de manege die hem dus in die tussentijd heeft gehad zegt eind 20. Ik zelf geloof ergens over de 30 jaar, maar nog zeker geen 40.