Wat een leuk tinkertje. Ik ken mams en zus Sara ook goed, ik was de eigenaresse vd overleden vader van Sara. Angel heeft toen tijdje bij mij gestaan voor de dekking, enorm lieve, brave en zachtaardige merrie, mijn hengst was ook een bonte, mams een bonte en dr kwam een sabino (sara dus) uit, was erg verrast. Moeders is ook niet echt heel zwaar gebouwd hoor, en Collin is middelzwaar, dus daar komt dat ook wat rankere van Youri vandaan denk ik. Qua kleur is hij volgens mij gewoon zwart, word ook wel zomerzwart genoemd omdat het zeker in de zomer door de zon erg bruin kleurt. Heel veel plezier met je super leuke tinkie.
Dankje! (: Ja Sara is prachtig, toen we bij Yoeri gingen kijken stond Sara ook op die stal, echt een leukerd. Angel geeft echt prachtige veulens, ze heeft er in 2011 als het goed is ook nog 1 gekregen, dat was wel een bonte, en ook superknap! Hoe bedoel je dat waar het ranke van Yoeri vandaan komt?
die bonte heeft nog op dr hengsten keuring meegedaan, was ook een leukerd. Ik bedoel er mee dat angel ook niet heel zwaar gebouwd is en Collin is ook geen zwaar type dus dat youri daarom ook wat slanker is.
Oke, die heb ik helaas niet op de keuring gezien. Oow zo, maar ze zijn wel veel zwaarder gebouwd dan Yoeri
Tinkermuts
Geplaatst: 26-09-13 05:43
youri is pas vier he, die moet ook nog uitgroeien, zowel in de hoogte als in de breedte, maar het zal nooit een zware worden idd, je weet ook niet wat in de voorouders zit, bij tinkers zie je vaak weer dingen terug die er bij de voorouders doorgemixt zijn.