waarom al dat gezeur over ditjes en datjes?Geweldig toch!Het leven gaat niet over wedstrijden en schoenen...
Lekker HAPPY zijn met je paard is veel belangrijker!
I
rondscheuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) maar toch let ik op mijn houding.
romyloverrr schreef:overdrijven is ook een vak !
normale schoenen ? man ik rij zonder beugels , en dan ga je daar over z*iken ?
normaal hoofdstel ? moet je met bit rijden om '' normaal '' te kunnen rijden dan volgens jou ?
waarom geen controle , ik kan haar toch terugpakken en ze toet wat ik zeg ?
geen goede paardrijkleding ? ik rij met cap , bodyprotector , rijbroek , rijshirt
en jij noemt dat '' geen goede paardrijkleding'' ?
ik kan nu eenmaal even geen les nemen ivm intructrice die een hele drukke tijd heeft.
sorry hoor !
maar dit is de eerste reactie waar ik dus écht niets aan heb.
buiten dat je dingen erbij haalt die helemaal niet van toepassing zijn
zeg je hier ook gewoon dingen die niet waar zijn !
een instructrice ziet veel meer vanaf de grond dan dat jij kan voelen op je paard.

Jillhorse schreef:Waarom heb je daar niets aan ik geef gewoon tips die noodzakelijk zijn bij paardrijden
Lizzyy schreef:Als je tips wilt moet je je niet zo aangevallen voelen, bereik je alleen maar discussies mee, zeker op bokt![]()
Ik vind jullie een leuke combi, ziet er zeker uit als jullie veel plezier hebben met elkaar!
Toch ga ik wel met het merendeel dat je echt met laarzen moet rijden. Het is ook echt niet goed voor je enkels![]()
Ook al zal je nu vast wel denken 'ze moet niet zo zeuren, mijn keuze' dat klopt, maar gympen bieden echt geen steun!
Verder kan ik inderdaad niet echt tips geven omdat je alleen maar aan het crossen bent.![]()
Als je dressuurtips wilt hebben, zadel met beugel, fatsoenlijk hoofdstel indoen (met of zonder bit) andere instructrice zoeken, en echt serieus aan de slag gaan!