Fototechnisch vind ik foto 5 en 8 goed, de rest vind ik jammer dat er steeds een stukje paard ontbreekt, bv op foto 1 zijn schouder er half af 4 en 9 zijn hals en op de laatste zijn neus en oren, vind het mooier als het hele paard erop staat, of alleen focussen op het hoofd en dan dus de rest weg laten. Wel mooie achtergrond uitgekozen inderdaad
Ga mee met bovenstaande reactie, inderdaad zonde om zulke kleine stukjes eraf te laten, ziet er "slordig" uit. Foto 9 had ik het hoofd vanaf de zijkant gepakt en niet zo, paarden krijgen dan op de foto zo'n lang hoofd. Foto 5 vind ik een plaatje
Inderdaad is het zonde zo van voren te fotograveren gezien de hals er dan niet mooi in mee komt, ze lijken dan wat opgekropt te staan, zag je vorige topic en dat vind ik vele malen professionlere foto's om te zien
Allereerst mooi, chique paard. Qua foto's zag ik in je berichten dat je aan het oefenen bent, vind inderdaad ook dat je al veel mooier werk hebt dan deze. Ze zijn te klein gekaderd waardoor het niet meer mooi overkomt maar meer als huis,tuin en keuken foto's in een mooie omgeving. Je kan trotser zijn op eerdere foto's. Inderdaad ga ik wel mee met de anderen dat foto 5 dan wel weer mooi gelukt is, denk dat ze daar afgeleid was, kijkt meteen al heel anders. Verder zou ik ook meer vanaf de zijkant fotograferen, juist om de bouw en mooie hals er beter op uit te laten komen.
C_Spirit
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-12 18:50
Dankje!
Ik was nu ook niet echt de bedoeling om perfecte foto's te maken (heb wat geklikt en gekeken wat er uit is gekomen . De tips kloppen ook helemaal hoor!
De volgende keer neem ik er meer tijd voor en zal ik echt mooie foto's maken! Dan ga ik ze ook helemaal blingblingen, lak hoofdstel om enz...
Owja Zondag heb ik een fotomeeting met haar Willen jullie dan weer reageren?
C_Spirit
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 15:26
Deze zijn eergisteren gemaakt. Wel snel geschoten maar meer op de compositie gelet.
Hier staat het linker oortje er net niet helemaal op. ik heb deze iets te veel bijgesneden, ik zal binnekort weer een nieuwe uitsnede maken waar het oortje er wel opstaat
Regendans
Geplaatst: 25-07-12 16:23
moooi paardje! en je halster ik vind de black foto alleen wat minder...
Bovenste foto vind ik mooi, onderste iets te donker. Qua blackfoto, iedereen heeft een andere smaak qua fotografie, voor mij heeft het wel iets maar zou inderdaad een hele shoot in die stijl weer minder vinden. Ook qua keuzes in tuig, omgeving e.d zijn veel verschillende meningen. Zelf vind ik lak meer dan verschrikkelijk, maar op jouw paard komt het wel mooi uit en past ook echt in het plaatje. Gewoon veel blijven oefenen.
Hahaha voor mijn eigen paarden zou ik het niet kopen, maar dat is een mening he, vind het bij die van jou echt super chique staan!! Deze kleur is ook mooi, dat lak paarse hoofdstel vaik geloof rossner, dat is pas echt vreselijk!
meganx
Geplaatst: 25-07-12 17:24
Mooi paard , je kan goed fotograferen. Succes!!
C_Spirit
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 17:29
Matasja: ielll paars! Nee dit is bruin hahaha
Meganx thanks! Wat vinden jullie van ons samen?
matasja
Geplaatst: 25-07-12 17:51
Ik zag al dat dit geen paars is, maar sinds ik dat gedrocht heb gezien vind ik niks van lak meer mooi haha. Zie hier: http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... fdstel.jpg Deze staat haar mooi zo met dat goud. Foto samen is ook erg mooi met dat mais zo