Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Was er net geweest en ze kwam meteen , brokjes gegeven en daarna volgde ze mij .
Sorry mensen dat ik zo reageerde .. Citaat:jij moet niet zeiken , jaah ze ruilt die pony om omdat ze met een grotere meer kan en jah, voor die shet is het ook beteranne had hier cindy tooske en noa en dan zou ze ook nog angel erbij moeten doen -.- nou alsof jij dat allemaal bij zou houden en jah een grotere pony heeft ze zeker nodig
volgend jaar zijn ze super duur, nou goede deal heeft ze gemaakt angel gelukkig bij eigenaren anne gelukkig dat angel goed staat en dat ze een grotere pony heeft, dus je moet gwn je bek houden.
veel plezier ermee! 
xMerleLove schreef:Doe éven normaal zeg!
Kaatje stelt een doodnormale vraag, die vraag zou ik ook net gaan stellen toen ik 'm al las, en jij zit meteen op de kast.
Als jij een boterham weggooit en ik vraag waar je de boterham heen gegooid hebt, ga je toch ook niet lopen huilen omdat dat zielig is voor jou en de boterham?
kaatjeee1997 schreef:NOGMAALS: ik bedoel het allemaal niet slecht, ik zou het gewoon nooit kunnen , mijn pony ruilen tegen een andere, hoe groot of klein die ook is, tenzij ik er nu echt geen klik mee moest hebben, maar ik zou geen paard kopen waar ik geen klik mee heb dusja...
AnneHorses schreef:xMerleLove schreef:Doe éven normaal zeg!
Kaatje stelt een doodnormale vraag, die vraag zou ik ook net gaan stellen toen ik 'm al las, en jij zit meteen op de kast.
Als jij een boterham weggooit en ik vraag waar je de boterham heen gegooid hebt, ga je toch ook niet lopen huilen omdat dat zielig is voor jou en de boterham?
In het begin doe ik normaal , maar ze vind het kei erg dat ik haar om heb geruild , het is toch mijn keuze ?
Maar nog steeds Sorry van alles ! kelseyk schreef:kaatjeee1997 schreef:dus je hebt er gewoon omgeruild?zomaar?omdat die grotere pony handiger is?
jij moet niet zeiken , jaah ze ruilt die pony om omdat ze met een grotere meer kan en jah, voor die shet is het ook beteranne had hier cindy tooske en noa en dan zou ze ook nog angel erbij moeten doen -.- nou alsof jij dat allemaal bij zou houden en jah een grotere pony heeft ze zeker nodig
volgend jaar zijn ze super duur, nou goede deal heeft ze gemaakt angel gelukkig bij eigenaren anne gelukkig dat angel goed staat en dat ze een grotere pony heeft, dus je moet gwn je bek houden.
dag zwaaien!