Nouja, ik heb geen paard maar een c-pony die doet alsof ze een z-pony is Ik ben 9 jaar
Pienie_
Geplaatst: 13-03-12 09:08
utleta schreef:
ahh leuke paardjes(ponys) alle maal maar die van mij is mooier ze heet utleta en is 15 jaar, 120 springen en is bruin/zwart van kleur
Mijn pony is ook 15 jaar!!
Blacky
Geplaatst: 13-03-12 15:26
Prachtige paarden/pony's komen hier langs!
H_M_UP
Geplaatst: 13-03-12 17:29
Wat een leuke paarden en pony's zijn er in dit topic! Hier dan ook maar ons beste maatje
We hebben heel erg veel geleerd van onze shet, en hij van ons eerst kon hij helemaal niks en nu kan hij mennen,wandelen,meelopen aan de fiets, springen, rijden met kinderen enz. We zijn supertrots op onze lieverd!
wat leuk om al die foto's zo te zien! dit ben ik met mijn BRP nicky, ze is 20 jaar oud. op haar heb ik alles geleerd. van VD tot springen. helaas is ze nu met pensioen.
en dit is mijn nieuwe pony, een welsh sectie c van nu 2 jaar en 8 maanden. een slimme en tikkeltje bijdehande kleuter, die altijd zin heeft om nieuwe dingetjes te leren. http://www.mijnalbum.nl/Foto-VFLIXBDW.jpg
op beide ben ik zó trots, en ik kan me het niet voorstellen hoe mijn leven eruit zou zien zonder hun.
Ik heb 3 paarden, maar ik laat jullie mn lievelingetje Change zien. ;3
Ik heb Change nu 1jaar&10maanden , hij kwam als een onbeleerde -net- ruin bij ons en hij is nu 4jaar&7maanden. Ik heb toen zelf zadelmak gemaakt en ben hem nu in alle rust aan het opleiden. Ik heb al zóveel van mn aapje geleerd! Vallen, opstaan maar wel vechten en doorgaan. Wat ben ik blij met mn mannetje! .
mijn verzorgpaard hilly van bijna 23 ik was 10 toen ik haar ging verzorgen ik heb heel veel van haar geleerd, en heel veel lol met haar:) ik hb nu ook een eigen pony aar die staat in mijn profiel ( meestal rij ik met cap alleen bij deze foto's niet hahaa)
naar de wei stappen
ringrijden ( oefenen)
mijn eigen pony staat in me profiel
xPukkie
Geplaatst: 18-03-12 21:23
Martina1997
Geplaatst: 19-03-12 18:49
Super vette foto's iedereen, echt heel mooi! Hier friese stermerrie, super blij met haar hier ik nog met een vriendin van mij, ik vond 'm echt grappig met die voetjes XD
en dit is een foto van een ander paardje in Frankrijk
Liiset_t
Geplaatst: 31-03-12 13:30
Ik wilde ook wel even mijn lieve bijrijdpaarje laten zien. Ik rijd Baracuda nu een paar weekjes. Hij is nog maar een half jaartje onder het zadel, maar met kleine stapjes gaan we vooruit.
Heb jammer genoeg nog niet zoveel foto's, maar die gaan er vast en zeker nog komen.
Ik heb een heerlijk (s)Tinkertje We hebben al veel meegemaakt in de 8 maanden dat ik haar nu heb, ze is echt een schat en een heerlijk paardje! Ik heb ook nog 2 shetjes.
Sinds januarie mijn lieve topper, de liefste haflinger Chephirah van 4 jaartjes jong. Ik heb haar vanaf het zadelmak zijn alles geleerd, hoe erg ik vaak ook aan mijzelf twijfel! Mijn trots, en power:
Liefste Daisy, waar ik als manage-ruiter meer van heb geleerd. Springen ging niet altijd goed, maar het zonder zadel door de bak crossen, heerlijke wandelingen maken en knuffelen tot we erbij neervielen maakte alles goed. Mijn beste instructie was deze pony:
vickylover
Geplaatst: 02-04-12 13:02
mijn knappe zoë veel tegenslagen gehad , maar nog steeds mijn allerbeste vriendin
Loreke15
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-12 13:20
Zoë is echt wel mooi, ik ben echt jaloers... die aftekeningen zo speciaal zo mooi ! een mooie knappe meid...
vickylover
Geplaatst: 02-04-12 14:00
Loreke15 schreef:
Zoë is echt wel mooi, ik ben echt jaloers... die aftekeningen zo speciaal zo mooi ! een mooie knappe meid...
dankjewel maar jou paardje is ook echt prachtig
furioso
Geplaatst: 26-06-12 11:07
Wil weer wat leven in dit topic geven daarom hier mijn paardje