Ziet er leuk uit! Zoals je zelf al zei, volgende keer misschien een balkje ertussen.
Hij springt erg aan de voet, jammer, want verder springt hij erg netjes. Ik weet niet of jullie hem wel eens lijntjes laten springen? Dat zou een hele goede training voor hem zijn, zowel los als ohz. Niet te hoog, 'n 40cm is zat op om mee te beginnen.
Een/meerdere galopbalken voor de hidernis werken ook al goed, dan heeft hij al een goed sprongritme(weet niet hoe ik het anders moet noemen) voordat hij over de hindernis gaat en zal hij er niet zo overheen 'vallen'. Je zult merken dat dit ook voor de ruiter een stuk lekkerder springt
Ik vind het wel steeds leuk om jullie foto's te zien, zo lekker vrolijk en jullie zijn ook een stuk vooruit gegaan sinds de eerste keer dat ik foto's zag!
Tenno7
Geplaatst: 23-02-12 20:54
leuke foto's hoor!, hij komt idd op de laatste foto er te dicht onder, waardoor hij moet remmen en niet meer een voorwaartse beweging heeft! daardoor ging hij ook zo recht omhoog, knap dat hij het nog redde,! ik denk idd wel dat je niet te hoog moet gaan met een ruiter erop, ben benieuwt hoe hij het met vrijspringen doet volgens mij komt hij dan best hoog!