Hij heeft dat deze zomer voor het eerst gedaan, Ik heb toen alles kortgeknipt aan de bovenkant en het toen goed gewassen en met spul behandeld. ( ik had eerst veel opgezocht op internet en veel rondgevraagd )
Ik heb toen zelf van mijn eigen geld spul gekocht, byebye zakgeld hele maand.. Maar die eigenaar zei, dat hij dat hoorde te betalen en ik heb het geld teruggekregen
Voordat de eigenaar ergens wat aan doet moet ik heel wat zeuren, want toen hij kreupel was heeft het ook tijden geduurd voordat de hoefsmid kwam.
Hij is een hele aardige man, en hij heeft alles voor ze over hij is alleen nogal van het uitstellen. Maar een 2 maand voordat de hoefsmid moet komen begin ik al met vragen.
Leuke foto's zeg. Vind prikkeldraad wel eng bij paarden, maarja jij kan er helaas niets aan veranderen. Dat nieuwe hoofstel staat hem goed.
Char96
Geplaatst: 23-11-11 21:49
haha wat leuk dat ik een Xander topic vind! Jij hebt Xander ingereden en ik timmy.. En ik denk nu aan de geschiedenis van de hele enge witte blaffende labrador
Char96
Geplaatst: 23-11-11 21:50
o0horsey0o schreef:
Leuke foto's zeg. Vind prikkeldraad wel eng bij paarden, maarja jij kan er helaas niets aan veranderen. Dat nieuwe hoofstel staat hem goed.
Marlinde heeft wel gelijk; het is daar echt gevaarlijk. Maar er is nog nooit wat gebeurt hoor
MarlindeRooz
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-11 18:55
Char96 schreef:
haha wat leuk dat ik een Xander topic vind! Jij hebt Xander ingereden en ik timmy.. En ik denk nu aan de geschiedenis van de hele enge witte blaffende labrador
Timmy was toen al ingereden hoor? Jij hebt er inderdaad wel veel op gereden, daar heb ik nog een foto van.