Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FIrisje schreef:Superleukbeestje, joh! Hij springt echt met lol, dat is duidelijk te zien =).
Ik vind alleen dat je 'm best heel hard schopt vlak voordat ie springt.. Doe je dat omdat die anders niet actief springt of helemaal niet? Of is het meer een bevestiging, van: Je moet er overheen?
(Dit is pure interesse, vat het niet als een aanval op!)
Verder rijd je hem heel leuk, en vind ik, vooral voor zo'n hoge sprong, dat je heel netjes blijft zitten! Vaak zie je dat mensen dan na de sprong gigantisch gaan bonken, maar dat doe jij niet! Super netjes!
Nog heel veel plezier met je paardje.
thoraklover schreef:FIrisje schreef:Superleukbeestje, joh! Hij springt echt met lol, dat is duidelijk te zien =).
Ik vind alleen dat je 'm best heel hard schopt vlak voordat ie springt.. Doe je dat omdat die anders niet actief springt of helemaal niet? Of is het meer een bevestiging, van: Je moet er overheen?
(Dit is pure interesse, vat het niet als een aanval op!)
Verder rijd je hem heel leuk, en vind ik, vooral voor zo'n hoge sprong, dat je heel netjes blijft zitten! Vaak zie je dat mensen dan na de sprong gigantisch gaan bonken, maar dat doe jij niet! Super netjes!
Nog heel veel plezier met je paardje.
dankjewel voor je reactie! Zoals ik al eerder heb gezegd, de schop lijkt harder dan hij was: ik hield mijn benen wat stijver, waardoor mij onderbenen aanspoorde, niet met mijn hakken.
Ik geef hem dus geen dreun in zijn buikHet was om de timing aan te geven, springen doet hij wel
thans iedereen!