Tsjabring 429!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jana79

Re: Tsjabring 429!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:06

Voor degene die lid zijn van de hoefslag daar staat TSJABRING ook in hij heeft het intermediare in assen gewonnen. Foto iet er een stuk beter uit.

Wel geweldig dat jij hem uit mocht stappen

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:22

in een filmpje van tsjabring 429 rijd ze niet met slof.. Maarja dit beeld ziet er niet fijn uit :n
maar wel leuk voor jou dat je kon uitstappen! :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:28

Deze foto's zijn slechte moment opnames! Zonde dat je die dan laat zien op bokt, terwijl het rijden er normaal super uit ziet.
Ik ben zelf ook al een stuk of 3 keer bij Ted Kop Jansen op stakl geweest en het is echt super mooi daar.
En het rijden ziet er normaal super uit. Kijk maar op de onderstaande foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de bekende filmpjes van hun tweeen:

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:39

Ik woon vlak bij Ted Kop Jansen haha.

Maar nu weer ontopic. Ik ga volledig met Astor mee, dit zijn slechte moment opnames, kijk hoe hij in het filmpje loopt. Prachtig beest, een geluk dat je daar op mocht klimmen!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:05

ik vraag me eigenlijk af of dit soort foto's geplaatst mogen worden?
wel erg leuk dat je hebt mogen uitstappen

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 21:43

bedankt voor de mensen met POSITIEVE reacties!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 21:44

Citaat:
Ja klopt, maar ja weinig aan te doen. Foto's zeggen niet zoveel vind ik, oordelen kan pas bij het zien in het echt :)
(wat heb jij trouwens een onwijs gave haflinger! (gesnuffeld op je profiel)

dankje zeg!!ben onwijs trots op dr haha

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 00:37

momentopname's...... tsja. begrijpelijke reactie, dat wel.
Dat hij normaal gesproken op shows en concours anders loopt en niet zo wordt gereden, lijkt me niet meer dan logisch. Helaas zit er bij sommige mensen een groot verschil tussen training thuis, of het rijden op concours. Anky verschijnt ook niet (bewust) met haar rollkur methode in de ring........
De foto's die TS plaatst geven een vreselijk beeld, en dan kan je verwachten dat daar reacties op komen. Of dat nu een 'momentopname' is of niet, 5 min. of een uur, ik ben van mening dat een paard niet op deze manier getraind hoort te worden en dit soort foto's kan je van verwachten dat ze (over het algemeen) negatieve reacties uitlokken. Daarin zeggen foto's toch erg duidelijk wat....

Maargoed, een geweldig beest blijft het zeker.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 09:03

JoyCiej007, ik blijf bij mijn standpunt, hij word gewoon goed getraind, en in jou verhaal zit ook geen onrecht, maar hij word gewoon goed getraind, anders zou hij niet zo voor haar werken, en je zult zeggen ja hij moet wel met zon slof, nee dat is nie waar, als hij echt niet wil nou dan laat zon hengst dat wel weten

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:06

BE_GENTLE schreef:
Vind het geen fijne rij foto´s ziet er niet echt ontspannen uit, Heb hier echt het gevoel van geen gelúl kop in de krul.. Veels te opgekropt, Jammer want het is ene mooi dier..

als je goed kijkt en ik me niet vergis wordt hier een slofteugel gebruikt met het rijden. kijk maar eens bij de galopfoto.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 10:52

kinel wat bedoel je ermee? er word idd een slof gebruikt maar wat bedoel je??? :=

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 16:05

ik heb de rijfotos maar verwijderd, vind het niet leuk dat er zoveel negatieve reacties kwamen, als ik het had geplaats in horses@ work, had ik dat kunnen verwachten, maar in the picture, vind ik erg jammer!