Maar je ziet het heel veel op bokt, dus ik dacht dat dat wel verstandig was! xD
Maar dat is het dus blijkbaar niet!?
Voor fotos kan het wel toch?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xGriezelda schreef:@ JoyCiej007
Ik ben het deels eens met wat je zegt.
Zweetdeken op tijdens het werk is idd niet echt handig
Maar ik doe mijn shet ook een regendeken op als hij naar buiten gaat, ongeschoren (bahalve dan dat hartje op zn kont maar dat telt niet mee)
Want als mijn shetter naar buiten gaat en het regent en ik kom later aan wanneer het niet regent vind ik het ook zo onhandig om dan een verzopen shetter te gaan poetsen en langelijnen enzo.
Daarom doe ik hem ook gewoon (een ongevoerde) regendeken op hoor.
Dikke vacht of niet.
@ rosieXpepper
Lisette kan idd gwn voor misty zorgen en dat weet ik ook, alleen vind ik wel dat je een beetje overdrijft hoor.
Mensen geven alleen advies is goedbedoeld hoor
En het maakt niet uit of het 1x is of vaker dat je hem oplegd, een zweetdeken tijdens het werk is gwn niet handig,
HeleneDas schreef:Leuke shetlander,
Inderdaad is een zweetdeken niet zo heel handig tijdens het fietsen,Maar wel een leuke zweetdeken is het!
Mijn shet heeft een deken op ( ik men met hem en anders staat die binnen 2 sec. drijfnat en ik heb niet altijd de mogelijkheid om hem met een zweetdeken op stal te laten, en anders word die verkouden buiten, net als vorig jaar een beetje en met de zweetdeken buiten die maakt die gelijk kapot), maar dat heb ik gedaan al in het begin zodat ie een niet een dikke vacht krijgt maar daar moet je nu niet meer mee beginnen want dan is het net of die 4 jassen over elkaar aan heeft!
Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je er geen verstand van hebt want ik heb al bijna 4 jaar een shet maar wat dekens, mennen en opvoeden heb ik bokt vaak om advies gevraagt omdat je het natuurlijk niet allemaal kan weten en daarvoor is bokt dus dat is helemaal niet erg hoor!!