Wauw wat een plaatje! En wat een reus al zeg! Heb je er weer een nieuw fotomodel bij haha! Maar volgens mij is bling-bling wel erg fotogeniek Ben benieuwd naar rijfoto's =) Vind haar wel erg jong trouwens!
ik vind het niet fijn om te horen dat ze nog maar 2 is (bijna 3) en nu al OHZ en al licht bereden, ik zou zeker nog een half jaar wachten. mijn merrie word nu pas ingereden en is 4,5 .. maar vanaf 3,5 is een goede leeftijd vind ik. doe voorzichtig want het is een leuk beesie!
Als je goed had gelezen, ben ik het er zelf ook niet mee eens. En ze is nu kreupel, dus mag alleen maar stappen (ong 6 weken). Ik doe ook zeker lichtwerk, wees maar niet bang. Zelf vind ik het namelijk ook nog een beetje jong
Erg leuk paard! Maar persoonlijk vind ik 2,5 ook nog erg jong! Ik zie wel dat je alleen licht werk met haar doet, maar waarom niet gewoon nog even op rust? En lekker aan de hand met haar stappen?
iel en erg jong beest. lekker op het land gooien, en over ruim een jaar op pakken. paard kent nu alles van basis. Laat m lekker op de wei. Nog uitgroeien en jong wezen! Dit paard is nog zo jong... Stappen op een keupel paard..? Wie heeft dit advies gegeven als ik vragen mag..?
Vind het een erg leuk paard. Als je het zelf ook te jong vind om op te gaan... Waarom doe je het dan? Stappen is al schadelijk voor zo'n teer ruggetje.. Maar goed.. Gelukkig is het mijn paard niet
Verder vind ik het écht een leuk paard! Wees er alsjeblieft zó zuinig op!
De DA heeft dit advies gegeven, want voor hem maakte het niet uit dat ie aan de hand of erop stapte. Hij is trouwens allang niet kreupel meer.
Het is niet mijn paard. Ik werd gevraagd om erop te rijden. Als ik dat niet zou doen, dan gaat er gewoon een ander op. Klinkt hard, maar zo gaat het nou eenmaal bij ons. Het liefst zou ik hem ook over een jaar pas rijden, maar kan er niks aan doen. Dus we doen gewoon erg rustig aan