Echt super dat je hem hebt terug gevonden joor! Je blijschap straalt van de foto's af . Echt super
_helga_
Geplaatst: 23-02-09 22:03
heey jorine supper leuk dat je hem weer gevonden hebt! vind het zo mooi om te zien! moest bijna huilen omdat vandaag precies 5maanden geleden mijn VP is ingeslapen en ik haar iedere dag nog steeds mis!
Hee wat leuk zeg! Echt fijn dat jullie elkaar weer gezien hebben!
Iloveiwan(Marieke) zat bij mij op school .
Anoniem
Geplaatst: 23-02-09 22:23
Het is inderdaad 20/25 minuutjes met de bus, maar mijn moeder vind thet natuurlijk te veel om telkens met de bus te gaan (het kost 6 strippen ik moet overstappen en ook nog eens €7,75 ofso per buskaart) en brengen wil ze liever niet, vindt ik ook erg jammer...
Maar hem per zoveel weken bezoeken is al erg leuk natuurlijk, ik heb echt geluk dat het dichtbij is !
Ja, is bokt toch nog ergens goed voor en al mijn duizendenbokuurtjes waren dus toch (heel veel) waard .
ellen_xx
Geplaatst: 24-02-09 22:28
super gaaf dat je deze stoere man falco weer hebt gevonden.. toen ik nog op chardon reed reed ik iedere les op hem..hij is en blijft een schatje ondangs ze streken maar dat maakt falco falco Ik hoop dat je hem nog vaak kan gaan bezoeken en dat hij het daar naar ze zin heeft en daar ook mag blijven staan.. en niet van hot naar her verslaapt woord..