Uhm wacht ik kijk nog één keer alle foto's door
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Uhm wacht ik kijk nog één keer alle foto's door

CxX schreef:anneliesdj schreef:Ik zou nr 1 zowieso uitvergroten, die is erg mooi door het sfeertje. Daarnaast misschien 5 en 8, die zijn ook het mooist vanuit arabisch perspektief hoewel 5 wel wat krap is genomen van onder. 4 zou ik niet doen omdat ze daar haar hoofd en hals niet optimaal houd.
Overigens vraag ik me af of dit de beste foto's zijn, dan moet ik, als ik heel eerlijk ben, zeggen dat je haar iets beter had op moeten stellen. Op veel foto's heb je het perfekte paard, perfekte omgeving maar zijn er net een paar missers aan haar stand.
Nee, dit zijn lang niet alle maar als je uit iets van 115 foto´s moet kiezen die ik eigenlijk allemaal mooi vind is dat best moeilijk.
Ze is vrij makkelijk om op de foto te zetten qua oren enz. Maar opstellen is erg moeilijk. Ze is onwijs druk en vind stil staan soms erg moeilijk. en als ik dan ook niet iets van haar ga vragen flipt ze
Ben poosje terug naar voorbreng cursus geweest maar daar kregen ze het niet voor mekaar om haar op de juiste manier optestellen. Er is geen contact mee te krijgen werd er gezegt. Ze is zo als gewoonlijk weer een apart gevalMaar ik vind dur leuk!
het is geen niet op gevoed paard. Maar het echte opstellen is toch anders. Voetjes naast elkaar hoofd op de juiste manier enz.. Maar ik zal het eens gaan proberen. en wat geef je dan als tip op haar netjes vierkant te laten staan? Ook dat ze blijft staan. Alleen daar ben ik meestal al een poos aan kwijt.
In die duinen heb ik ook gereden.

LoveHorses12 schreef:Wat een mooie arabier heb je,, zo die is echt super gaaf!
Ik vind zelf foto 1 mooi gelukt,, daar zal ik voor gaan
)