leukk de meeste punten geef je zelf al aan maar je hoeft niet zo ver naar voren het is niet suprr hoog en je moet je benen ook een stuk meer naar voren te leggen succes
Vithou
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-09 17:28
dankjewel 1eplaatser, maar ik ga automatisch zo ver naar voren, maar ik zal erop letten bedankt allemaal voor de leuke reacties..
ik had vroeger altijd ook dat ik automatische naar voren ging leunen en ook nog een een heel stuk naar links ik heb nu ook om de week springles en we rijden nu al l springen dat heeft echt veel geholpen succes verder
keira
Geplaatst: 29-01-09 18:38
Misschien dat het handig is om een drafbalkje te gebruiken, zodat je paardje niet in galop kan komen aanracen?!? Ik zou zeggen dat controle noodzakelijk is voordat je begint met spingen.
Ik las dat je les kreeg? Misschien handig om dit eens met je instructeur te bespreken? Mijn advies zou iig zijn om met een aantal kruisjes/steiltjes vanuit draf te beginnen en dan langzaam overgaan naar een gecontroleerde galop. Als je paardje teveel 'aantrekt' naar de hindernis wil het ook wel eens helpen om 'm vlak voor de hindernis halt te houden. Dan leert ie dat ie op jou moet wachten.
Succes ermee!
Vithou
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-09 18:47
Dit hierboven doe ik allemaal al En wat die grondbalk betreft, staat ook al in de beginpost... hij zet anders veeeeeeelste vroeg af.... iig bedankt voor je reactie...