Cynn_x schreef:Nou, ik vind d'r absoluut niet te dik.
ok

op de foto's lijkt dat een beetje zo, of heeft ze een beetje een uitgezakte rug?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynn_x schreef:Nou, ik vind d'r absoluut niet te dik.
Joscaa schreef:Super leuke foto's & fantastisch paardje!
LoveHorses12 schreef:Mooi paardjee zeg!!
en mooie fotos ook,
ik vind ze echt goed gelukt !!![]()
emelyke0 schreef:OhMyGosh!
Je paardje is echt mega sgattig
_Tamara schreef:Wat een leukerd zeg! Mooie foto's.
tummert schreef:aww, wat een leukerd! wat gaat ze hard!!
Smurfjee schreef:Hey Polly! Deze pony heeft op een stal gestaan in Hulshorst, of niet? Ik dacht dat Polly dood was, omdat ik haar al niet meer in de wei en op stal zag staan.
jenga_8 schreef:grappig!
Ik hoorde van Kathleen dat ie weer terug was! Zo'n leuke lieve pony moet ook niet ergens wegkwijnen, daar heeft hij vele dienstbare jaren voor gewerkt!
Ik ken Polly nog als wedstrijdpony van Karst en Vincent(15 jaar geleden ofzo...) van manege lelystad, die heeft er toen dr tijd veel mee gewonnen! Wel een deugniet! Hij wist precies hoe hij zijn stal open kreeg!
Jordy_ schreef:Hee, is dat niet Polly, die op de Kleine manege in Swifterbant stond?
En de foto's zijn bij Schurer of niet?
Ik vind het een erg leuke pony, lekker showen. En laat niet zien niet zien dat ze een dame op leeftijd is.
Erg leuk! Mooie foto's ook.
Groetjes Danielle
Jordy_ schreef:Oke leuk! Heb jij ook niet een andere pony gehad? Tender (Weet niet precies meer hoe) En je moeder een fries? (casper?)
Groetjes Danielle