Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Goya ik heb in ts der berichten gezien det ze ook een haflinger heeft gehad die niels heette
wat is daar dan mee gebeurt???
gohya schreef:shilady schreef:Goya ik heb in ts der berichten gezien det ze ook een haflinger heeft gehad die niels heette
wat is daar dan mee gebeurt???
Ze heeft idd. 2 x een haflinger gehad,Nick en Karlijn.
De reden waarom die zijn weg gegaan ken ik,en die reden is zeer terecht.Was een juiste beslissing van de TS.Ik snap jullie uitspraken in princiepe ook wel omdat jullie haar niet kennen in RL.
Dees90 schreef:Ik vind je echt niet overkomen als iemand van 19..
Je zei trouwens dat je ouders er niks mee te maken hebben, het aankopen en verkopen van paarden, en nu mag je van je moeder niet keuren??
macholoverr schreef:Even over mij zelf, ik ben iemand die niet snel dingen toegeeft voor al niet als je zegt dat ik zwak begraaft ben of dat ik mijn pony's mishandel/ geld wil verdienen over hun rug. Dit is allemaal boel oliebol! Ook het hele gezeik over dat ik 3 pony's had (1 paard) Deze waren niet van mij, dit kan Ghoya bevestigen & De politie bij mij in de buurt ook. Er word ook een hoop over mij geroddeld... Heb liever dat je over me roddelt dan van me eet. Ook heb ik meerdere pony's gehad mijn haflinger Karlijn heb ik na ruim 2 jaar verkocht omdat het gewoon niet ging. Ook dit kan Ghoya bestendige. Verder heb ik meerdere paarden gered van de slacht. Timon, Lucy En meer waar ik een goed plekje voor gevonden heb. En nu gaat het over Paddy en wat krijg ik een rel topic omdat ik bedrogen word waar door Paddy niet meer bij mij past. Mensen mogen het dan wel zielig vinden maar denken jullie ook niet dat hij gelukkiger is bij mensen waar hij krijgt wat hij verdient? In plaats van at ik hem op de wei gooi & er niks meer mee gedaan word?
Ik kan mij zelf ook tegen spreken sorry hier voor. Als je me er normaal over aan spreekt wil ik er ook normaal op beantwoorden. Ook ben ik er zeker dar ik hier zelf om heb gevraagd maar zeker niet om kei hard de grond in getrapt te worden!
Hopelijk begrijpen jullie het.
jiperdepip schreef:macholoverr schreef:Dat kan maar ik wil dat hij dan naar iemand toe gaat die er tijd & liefde in wil steken. Hij hoeft niet 1 2 3 weg te zijn heb hier alle tijd voor & neem hier ook ruim de tijd voor
HaHa deze uitspraak vind ik enorm grappig vooral om het woordje na tijd & .......
dat laatste ontbreekt er namelijk flink aan bij jou als ik je topics zo eens snel doorworstel